Taktika poslovnog muškarca: Borjan Popović, Mozzart kladionice

PinterestFacebookTwitterShare

Borjan Popović, direktor korporativnih komunikacija, Mozzart kladionice

Taktika koja vas nije izneverila?

Dobronamernost i otvorenost. Sinonim biznisa možda jeste interes, ali ne treba prevideti, naročito u industriji komunikacija, da se poslovi, ipak, sklapaju sa ljudima, pa takav pristup ujedno može da posluži i kao test procene s kim imate posla, i bukvalno i figurativno.

Najbolji savet koji ste dobili?

Da uvek treba razmišljati na koji način neki zadatak može da se ispuni (ili reši problem), a ne fokusirati se na prepreke. Dakle, kako nešto može da se uradi, a ne zašto ne može.

Šta je najviše doprinelo vašem uspehu?

Ako postoji tajna nekog mog uspeha – i za mene je tajna. Verujem da znanje i predanost poslu kad-tad donesu rezultat, ali njegove razmere zavise i od onoga što zovu „faktorom X”. Kada bismo njega mogli da pretočimo u neko uputstvo, svi ljudi na svetu bi bili uspešni.

U šta je pametno uložiti novac?

Novac, trud, rad, emocije… koji god resurs bio u pitanju, uvek ga je pametno uložiti u ono u šta potpuno verujete, jer ćete samo tada dati sve od sebe da vam se uloženo i vrati.

Kako biste opisali svoj poslovni tim?

Kao veliku podršku, pre svega. Dobro funkcionišemo kao ekipa u kojoj su tačno podeljene uloge, zaduženja i obaveze.

Koliko odelo čini čoveka?

U meri u kojoj ga određuje prvi utisak koji ostavlja na nekoga. To nikada nije bilo puko pitanje stila, već i lične kulture, a samim tim i poslovne.

Kako se opuštate?

Na fudbalu, sa prijateljima. Uz poneku partiju karata…

Kada ostanete bez teksta?

Onog trenutka kad budem ostao bez teksta, prvo ću promeniti profesiju.

Koliko se često dešava da vičete?

Osim što on nije deo mog karaktera, povišen ton smatram znakom nemoći – ako ne računamo gledanje fudbala. Treba imati na umu da snaga argumenata ne raste proporcionalno s povisivanjem tona kojim su izrečeni.

Kada ste poslednji put ukrali vikend i pobegli iz grada?

Priroda mog posla je takva da se češće dešava da vikendi ukradu mene.

Da li uvek imate plan B?

Mislim da je imati plan A koji je toliko dobro pripremljen da ne sme da omane podjednako važno kao i biti spreman na nepredviđene okolnosti. To posebno važi kada su u pitanju projekti poput Mozzartovih „100 terena za jednu igru”, koji podrazumevaju organizaciju događaja koje može da ugrozi i obična kiša, a kamoli sve ostalo što može da se podvede pod višu silu.

Ovo je veoma živa industrija, nepredvidljiva, tako da se podrazumeva postojanje i plana C.

Da li biste voleli da radite od kuće?

Bolje pitanje je da li bih voleo da radim iz kancelarije, pošto moj posao podrazumeva konstantne odlaske na terene, sastanke i putovanja, a odgovor na njega je da ne bih, jer je jedan od razloga zbog kojih volim svoj posao upravo tolika dinamičnost.

Da li volite da rizikujete?

Verujem u ideju da ko ne rizikuje ‒ ne dobija, ali je nekad pametnije igrati na sigurno. Na donošenje takvih odluka utiču intuicija i iskustvo, ali i faktor sreće, i upravo u njima leži odgovor na pitanje zašto nekome rizik donese uspeh, a nekome propast.

Šta biste sebi poklonili?

Kada bi to bilo moguće – nekoliko sati više u toku dana.

Vaš omiljeni gedžet?

Eksterna baterija za telefon.

Izvor: BIZLife magazin

Komentari 1

  1. Čeda

    Mozzart? Ako je inspiracija za ime bio Mocart (a šta bi drugo?), u originalu se piše Mozart, od – Wolfgang Amadeus Mozart. I još – Mocarta obožavam, a ovih „Mozzarta“ u Beogradu ima i previše. Nažalost.