Tradicionalna humanitarna akcija – „Novogodišnja kutija“ obradovala mališane Beograda

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Crédit Agricole Banka Srbija i METRO, u saradnji sa Gradom Beogradom i Bankom hrane, organizovali su u Sava Centru humanitarni projekat i predstavu pod nazivom ,,Novogodišnja kvizovizija’’, namenjene deci iz beogradskih vrtića slabijeg materijalnog položaja.

Hiljadu mališana uživalo je u prazničnom druženju sa vilama Katom, Ružanom i patuljkom Džonijem, a nakon toga im je Deda Mraz podelio poklon-paketiće, koje su za njih pripremili organizatori ovog projekta.

Današnja vesela, zabavna ali i edukativna predstava održana je u sklopu tradicionalnog humanitarnog projekta ,,Novogodišnja kutija’’, koji kompanije METRO i Crédit Agricole Banka sprovode u saradnji sa Gradom Beogradom i Bankom hrane, već punih 10 godina. Projekat je osmišljen kao podrška porodicama osetljivog materijalnog stanja, a pre svega unapređenju kvaliteta života dece u njima.

Gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić rekao je da bez obzira na to kakvog su materijalnog položaja porodice, mališani treba da uživaju u praznicima i prazničnom raspoloženju.

„Siguran sam da ih ovakve manifestacije posebno raduju. Sistem predškolskih ustanova, najmlađi koji borave u njima, njihovi roditelji, vaspitači su prioritet Grada Beograda, i tako će biti i naredne godine. Učinićemo  sve da mališanima  stvorimo što bolje uslove u vrtićima, a na njima je da samo nastave da budu  dobri i veseli“, poručio Radojičić.

I ostali organizatori ističu da je važno da deci neprestano pružamo pomoć koja im je neophodna, kao i da ih posebno obradujemo ovakvim novogodišnjim iznenađenjima i na taj način doprinesemo da najmlađi sugrađani osete podršku i duh predstojećih praznika.

DirektorMetro Cash & Carry Andre Rinencland kazao je da se sva društva na globalnom nivou susreću sa značajnim izazovima, ali da svako već danas može da napravi pozitivne promene i poboljša opštu situaciju.

„Našim angažmanom želimo da postavimo određenu vrednost koja bi bila odgovor na različite društvene izazove, u ovom slučaju pomoć deci iz porodica slabijeg materijalnog položaja. Zbog toga smo ponosni što smo deo projekta ‘Novogodišnja kutija’ i što ćemo sa našim partnerima danas podeliti poklon-paketiće brojnim mališanima i doprineti njihovoj radosti uoči predstojećih praznika“, rekao je Rinencland.

Član Izvršnog odbora Crédit Agricole banke zadužen za prodajnu mrežu Romuald l Mason istakao je da je ponosan što Crédit Agricole banka već deset godina zaredom, zajedno sa svojim partnerima, aktivno doprinosi da duh praznika i darovanja stigne i do dece iz socijalno ugroženih porodica.

„Vila Dobrila, maskota ovog projekta, će i kroz ostale humanitarne aktivnosti nastaviti da radi na poboljšanju položaja dece u društvu, ali i na promociji dečijih prava, kao glavne ciljne grupe svih društveno-odgovornih aktivnosti Crédit Agricole banke“, izjavio je  Mason.

Predsednica udruženja Banka Hrane Beograd Radmila Ivetić ocenila je da je dobro što su, nakon odigrane dečije predstave, obradovali beogradske mališane paketićima i izmamili im osmehe na lica.

„Novogodišnja kutija“ je jedna od dve humanitarne akcije koje na godišnjem nivou, skoro celu dekadu, organizuju ovi partneri.

Druga humanitarna akcija, pod nazivom Vila Dobrila „Magični doručak“, održava se na proleće, oko Uskrsa, a u okviru ove dve akcije do sada je Banci hrane donirano oko 80 tona hrane, za 35 škola u Srbiji koje pohađaju deca sa smetnjama u razvoju, i podeljeno preko 15.000 novogodišnjih paketića deci iz socijalno ugroženih porodica na teritoriji Beograda.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo