Tri strategije koje će vas pripremiti za uspešnu 2019. godinu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Ako vas već hvata panika kako ćete da istrajete ako zadate sebi nove ciljeve u 2019. godini, vreme je da se opustite. Fokusirajte se za početak na prva 3 meseca. Uvek možete da izmenite strategije za vaš poslovni uspeh i uvidite šta treba da menjate u drugoj polovini godine.

Ovo su neke osnovne strategije koje možete primenjivati od prvog, pa sve do poslednjeg kvartala:

1. Ako ne možete da ih porazite, pridružite im se

Nemojte posmatrati svoju konkurenciju kao neprijatelje. Umesto toga, nađite način da sarađujete tako da  poslovanje bude dobro za vašu industriju.

Ako saznate da je vaša konkurencija proizvela dobro i inovativno rešenje, treba pre da razmotrite opciju da to rešenje „preuzmete“ umesto što ćete se truditi da ga nadmašite. Izgubićete dosta i vremena i novca, a niko vam ne može garantovati rezultate. Sudeći po rečima Skota Kituna (Scott Kitun), izvršnog direktora kompanije „Technori“, lideri treba da prepoznaju momenat kada ih je konkurencija „pobedila“, piše Inc. Jednom kada progutat svoj ponos, možete sagledati više opcija za sledeće korake.

2. Oslonite se na podatke

Podaci su od vitalnog značaja za kompanije koje žele da lansiraju nove proizvode ili usluge. Podaci mogu vrno da pokažu vaše šablone troškova kako potrebnih tako i onih koji to nisu. Zatim, pokazuju aktuelne trendove u vašoj industriji i šta je ono što je vašim klijentima/kupcima/potrošačima potrebno. Na primer, „Amazon/Whole foods“ koristi analizu mnoštva podataka kako bi bolje razumeli kako potrošači kupuju namirnice i u kom smeru kompanija mora da se menja da bi povećala vrednost koju potrošači vide u njoj.

3. „Prodajte“ svoju kompaniju (NE bukvalno!)

Da biste zaposlili nove, pametne i vredne ljude u 2019. godini, moraćete da prikažete svoju kompaniju kandidatima onako kako je prikazujete i potrošačima – u najboljem mogućem svetlu. Trendovi se menjaju i od ove godine VI morate da impresionirate buduće zaposlene vašom kompanijom. Morate da pružite pravu sliku o vašim dostignućima i ciljevima kao i vašim najvećim prednostima kao poslodavca.

Bez obzira na to da li ste „Gugl“ ili tek mali preduzetnik, uspeh nije zagarantovan nijednoj organizaciji. Morate pronaći strategije koje najviše odgovaraju vašem timu. Ove tri osnovne su savršene za početak ove godine.

Izvor: BIZLife, Inc.

Foto: Pixabay