Uključite zdrave navike u kancelarijsku rutinu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pexels

Posvetiti se poslu može biti neverovatno korisno iskustvo – ali ponekad to znači dozvoliti da vaše fizičko zdravlje bude na zadnjem mestu. I dok to može uspevati kratkoročno, samo ćete se suočiti sa još većim problemima dalje niz put.

Da biste to izbegli, evo 12 načina na koji možete lako uključiti zdrave navike u vaše svakodnevne kancelarijske obaveze – na koje ćete sprečiti da se samouništite.

  1. Možda ste čuli da stojeći stolovi postaju sve više popularni i to se dešava iz dobrog razloga. Sve više ljudi smatra da 40 sati sedenja nedeljno.
  2. Ili biste mogli početi sa nečim jednostavnim: Dovoljno je da se ponekad istežete na poslu i pravite česte pauze da možete da ustanete i protegnete noge.
  3. Ako ste zainteresovani da živite svoj život pazeći na ishranu i vrstu hrane koju unosite, pronađite načine na koje možete početi da bolje jedete u kancelariji.
  4. Klinika Mayo nudi nekoliko saveta i trikova o kancelarijskoj ergonomiji, tako da ne trebate brinuti o tome da ćete se ušinuti ili dobiti grčeve u rukama radeći za kompjuterom.
  5. Oči su suviše suve ili su umorne? Dodatne vežbe kao što su uzimanje pauza ili češće treptanje mogu sprečiti naprezanje očiju.
  6. Prema rečima Majkla Blumberga, bivšeg gradonačelnika Njujorka, korišćenjem stepenica umesto lifta je fitnes opcija koja je skoro uvek dostupna.

  7. Više grickanja ali i pravih užina pravo može biti bolje za vaše zdravlje i metabolizam.

  8. Ako ste stvorenje navike, pokušajte da razvijete svakodnevnu rutinu kretanja kako biste “povećali produktivnost, fokus, kreativnost ili zdrav razum”.

  9. Jednostavan način da isplanirate šetnju u toku vašeg napornog dana bio bi da to učinite tokom vaših sastanaka.

  10. Nešto što je osnovno kao što je unos vode takođe može imati ogromne efekte na vaše fizičko zdravlje. Zapitajte se: Da li ostajete hidrirani?

  11. Meditacija takođe može učiniti čuda za bilo koji stres, napetost ili zamor koje možete osećati.

  12. I, ako imate vremena i fleksibilnosti na poslu, uvek možete zakazati trening tokom dana, jednom ili dvaput nedeljno.

Izvor: The Muse/BIZLife

Foto: Pexels

Piše: M.G.