Zašto DIREKTOR EPLA smatra da je EMPATIJA ključna za upravljanje kompanijom

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Youtube/Printscreen

U poslednjih nekoliko godina, izvršni direktor Epla Tim Kuk bio je među vodećim svetskim liderima u biznisu. Takođe je iskoristio svoju poziciju da promoviše fokus na empatiju u upravljanju kompanijom koju, posebno sada, svi preduzetnici i vlasnici preduzeća treba da primene.

Godinama Kuk poziva na empatiju. 2016. godine, kada su političke podele bile na vrhuncu, Kuk je zaposlenima napisao dopis sa zahtevom da rade zajedno i poštuju jedni druge, uprkos njihovim političkim razlikama.

“Bez obzira kojeg kandidata smo podržali kao pojedinca, jedini način da napredujemo je da zajedno krenemo napred”, napisao je tada Kuk.

Kuk je 2017. godine razgovarao sa diplomcima MIT-a, gde ih je pozvao da razmisle o svom mestu u svetu i kako mogu da poboljšaju čovečanstvo.

Ranije ove godine, nakon tragične smrti Afroamerikanca Džordža Flojda, Kuk je još jednom podelio svoju empatičnu stranu sa zaposlenima, rekavši da Epl može, i treba, da učini više.

“Čuo sam od mnogih od vas da ste uplašeni – da se ne osećate sigurno u svojim zajednicama, da se plašite u svakodnevnom životu”, napisao je Kuk zaposlenima. “U Eplu će naša misija uvek biti i stvaranje tehnologije koja omogućava ljudima da menjaju svet na bolje. Uvek smo crpili snagu iz naše raznolikosti… Ali zajedno moramo da učinimo više.”

Empatija, odnosno sposobnost razumevanja i deljenja osećanja koja drugi doživljavaju, nije se oduvek vezivala za posao.

Zaposleni se bore sa pandemijom i kao što je Kuk istakao, protiv rasne nepravde koje neki doživljavaju. Poslovni lideri to moraju da imaju na umu i da nastave sa otvorenim dijalogom sa zaposlenima kako bi bili sigurni da se njihov glas čuje, da se njihova briga razume i da se na kraju postupa na način koji jasno stavlja do znanja da je kompaniji stalo.

U 2020. godini i kasnije, kompanije koje su najaktivnije i spremne da slušaju svoje zaposlene moći će da privuku i zadrže najveće talente i na kraju unaprede svoj brend. Pre svega, oni će imati važan i merljiv društveni uticaj. I to je jako bitno.

Izvor: BIZLife

Foto: Youtube/Printscreen

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.