Tatjana Popović Marić: 15 zdravih užina na poslu

PinterestFacebookTwitterShare

Pred vama je 15 mini obroka koje možete pripremati kako biste ostali usredsređeni i produktivni na poslu, a pritom izbegli nezdrave užine koje loše utiču na vaše zdravlje.

Tatjana je prvi sertifikovani ’Health Coach’ u Srbiji i autor je knjige ’Pet dana detoks program’, studije je završila na prestižnom Njujorškom institutu, a na Menhetnu započinje svoju prvu privatnu praksu Totally Wellness. Ona za BIZLife otkriva kako da napravite zdrav poslovni predah.

  1. Orasi su veoma zdravi za vaše srce i puni su Omega 3 masnih kiselina i antioksidanata. Kombinujte ih sa omiljenim voćem ili sa činijom ovsene kaše, koja je bogata vlaknima i koja će vam pomoći da se osećate sito duže vreme.
  2. Jabuke su bogate pektinom koji je značajan za kontorlu apetita. Jedna jabuka dnevno može uticati na poboljšanje nivoa šećera u krvi, kao i na smanjanje telesne težine. Kombinacija jabuka i putera od orašastog voća (indijski orah, kikiriki ili badem) pozitivno deluje na mišiće, jer unosimo zdrave proteine i masti.
  3. Grčki jogurt ima duplo više proteina od običnog jogurta. Takođe, on u sebi sadrži zdrave bakterije koje digestivni trakt održavaju zdravim. Pomešajte ga sa šakom iseckanog voća po izboru za ukusnu užinu.
  4. Zeleni čaj – istraživanja su pokazala da zeleni čaj pozitivno deluje na holesterol i smanjuje rizik od dijebetesa i infarkta. Ubrzava metabolizam i pomaže u sagorevanju masti. Savet je da se pije dve do tri šolje čaja dnevno. Ukoliko ste osteljivi na kofein, nemojte piti čaj nakon 15 časova.
  5. Ovsena kaša i borovnice – kompleks složenih ugljenih hidrata predstavlja stabilan izvor energije i čini da se duže osećate sito. Polovina šolje ovsenih pahuljica uz jednu šolju borovnica značajno može unaprediti nervni sistem.
  6. Spanać salata – Pomešajte dve šolje spanaća, koji je bogat magnezijumom, sa jednom šoljom jagoda, polovinom šolje crnog pasulja i jednim tvrdo kuvanim jajetom za dodatnu porciju proteina.
  7. Pomorandže i bademi – Osećaj hidratacije utiče da se tokom celog dana osećate energično. Jedite voće sa što višim procentom sadržaja vode, kao što su pomorandže, u kombinaciji sa šakom sirovih badema koji su puni vlakana, proteina i zdravih masti.breakfast-snack
  8. Šargarepe i humus – šargarepu isecite na štapiće i jedite je uz polovinu šolje humusa koji možete kupiti u prodavnici zdrave hrane. Ova niskokalorična užina je bogata beta karotenom, vlaknima i zdravim mastima (crvene paprike i krastavac su takođe odlična kombinacija sa humusom).
  9. Svež ananas
  10. Jogurt, žitarice i trešnje – Jogurt sadrži probiotike, koji su poznati kao bakterije koje su dobre za zdravlje digestivnog trakta. Jednu šolju jogurta pomešajte sa jednom šoljom niskokaloričnih žitarica i na kraju dodajte pola šolje trešanja.
  11. Pločice od žitarica i lana
  12. Kruške i mocarela sir su kombinacija koja ima veoma nisku kalorijsku vrednost i obiluje kalcijumom, kalijumom, vitaminom C i vlaknima.
  13. Jabuke i puter od badema – za bolji rad srca, pojedite užinu bogatu zdravim mastima i vlaknima u vidu jedne jabuke i dve kašike putera od badema.
  14. Chia puding – Sadrži 20 odsto proteina, osam vrsta amino kiselina, veoma je snažan antioksidant, sadrži pet puta više kalcijuma od mleka, sedam puta više vitamina C od narandže, tri puta više gvožđa od spanaća.
  15. Urme – Urme su ispunjene prirodnim šećerima koje uključuje fruktozu, saharozu i glukozu. To ih čini savršenom popodnevnom užinom za brzo dobijanje energije. Preskočite poslastice pune rafinisanog šećera i umesto toga uzmite nekoliko urmi.

Više informacija o Tatjaninim Health Coaching programima pročitajte na: www.totallywellness.rs

 

Izvor: BIZLife

Komentari 2

  1. MU

    Zeleni caj uzina? Give me a break!

  2. Milenko

    Sta je to grcki jogurt? U Grckoj nemozes naci nikakav jogurt.