Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MARK DŽEJKOBS: Društvene mreže su tužno mesto gde ljudi istresaju svoj otrov

    Jedan od najpoznatijih američkih dizajnera Mark Džejkobs (Marc Jacobs) poznat je po svojoj burnoj prošlosti, a danas je u samom vrhu poslovnog i modnog sveta. On je u nedavnom intervjuu pričao o svojim pravilima za uspeh, društvenim mrežama i novim kolekcijama.

     Rođen je u jevrejskoj porodici, a većinu mladosti proveo je sa bakom jer mu je otac umro kada je imao samo sedam godina, a majka mu je bila mentalno poremećena. Tokom života nekoliko puta je označavan kao zavisnik od narkotika i alkohola zbog kojih je nekoliko puta bio na lečenju.

    Najviše vremena provodio je u noćnom klubu, ponekad noseći knjige kako bi ujutro rano mogao da ode pravo u školu. Danas navodi da okolnosti nisu presudne i da niko čoveka ne može zatvoriti u mračnu kutiju na dnu mora jer čovek uvek nađe način da ispliva na površinu.

    On je u intervjuu za Standard istakao da svaka osoba, kakav god njen život bio, može da pronađe način da se izrazi. Prema njegovim rečima što ste ’manji’ na početku, veće ambicije možete da stvarate i više postižete jer se od vas ne očekuje mnogo.

    On je čak 16 godina bio kreativni direktor modne kompanije Luj Liton (Louis Vuitton) i sa zadovoljstvom ističe da mu na tom poslu nikada nije bilo dosadno. Njegovo osnovno pravilo uspeha jeste da nikada ne pokušavate da uradite nešto kako biste zadovoljili druge. On je rekao da ne zna do kada će trajati ali da ne može da bude drugačiji nego što jeste, jer svaki put kada je pokušao to mu je izazivalo mnogo bola.

    Kada je pokrenuo kolekciju sa svojim imenom i ’Marc by Marc Jacobs’ ona je dočekana sa ovacijama, a kako je tada rekao pokušavao je da napravi nešto što će devojke zaista voleti i nositi. Kako je slava rasla mnogi prodavci su mu govorili šta im treba na tržištu ali on je uspeo da ostane svoj. Objasnio je da nije dozvolio da prodajne linije utiču na njegovu dizajnersku kreativnost na velikim modnim događajima. Kako ističe cilj njegovog tima nije da se takmiči sa drugima već sa samim sobom i da pomera sve granice prethodnih sezona.

    Iako njegove kreacije preplavljuju društvene mreže Mark naglašava da se on i elektronski uređaji ne slažu baš najbolje. „Ja ne znam samostalno ni da uključim TV“, rekao je. Objasnio je da mu je odbojna činjenica da ono što treba da iznesete na ulici kupujete i oblačite samo da biste slikali selfi. Kako je istakao ljudi izlaze da bi se vratili i pisali o tome na mrežama.

    Prema Marku Džejkobsu na mrežama je previše mržnje, one su veoma tužne i deluju mu gadno jer kao da su to ljudi pronašli kao jedino mesto gde mogu da istresu svoj otrov. Ipak, kako ne bi zvučao suviše negativno kaže da voli da gleda lepe slike i saznaje nove stvari.

    Za kraj intervjua je rekao da uvek ima ideje da napreduje i dalje stvara. Rekao je da je u stanju mesecima da čeka kako bi našao nešto što ga inspiriše, i radostan je da čeka. Upravo to za njega predstavlja moda.

    [preporucene_vesti ids=“54066, 237685, 100034″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: printscreen

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE