Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Marketing Zvezde drugi najbolji u Evropi

    Zbog pandemije COVID-19 virusa, sportska takmičenja uglavnom nisu uspešno privedena kraju, ali to nije sprečilo Košarkaški klub Crvena zvezda mts da osvoji jedno prestižno priznanje. Na godišnjem sastanku svih klubova najkvalitetnijeg košarkaškog takmičenja Evrope, Zvezda je osvojila drugo mesto i srebrnu medalju za najbolju marketing strategiju u konkurenciji svih klubova Evrolige i Evrokupa za sezonu 2019-2020.

    U zvaničnom obrazloženju Evrolige navode se zavidni rezulati crveno-belih:

    • Postavljen je novi rekord u prosečnoj posećenosti utakmica u Beogradu, podignute su na viši nivo sve aktivnosti za promociji samih utakmica, ali i u cilju pružanja novog iskustva navijačima pre njenog samog početka. Klub je obratio posebnu pažnju na porodice, mlađe navijače, kao i sve aktivnosti tokom poluvremena i tajm-auta. Klub je sproveo kampanju “Together we stand together we can” kojom je na izvanredan način promovisao sve aktivnosti u godini jubileja – 75 godina od osnivanja kluba. Takođe, klub je imao sjajnu akciju tokom vanrednog stanja izazvanog virusom COVID-19, a to je trening program sa Bilijem Beronom –navodi se u obrazloženju nagrade menadžmentu Zvezde.

    U glasanju su učestvovali svi klubovi oba najvažnija klupska takmičenja Starog kontineta – Evrolige i Evrokupa (42 kluba u konkurenciji). Prvo mesto osvojila je ekipa Anadolu Efesa, dok je treće mesto pripalo još jednom turskom klubu Fenerbahče Beko.

    • Osvajanje drugog mesta u ovakvoj konkurenciji zaista je veliki uspeh. Igrači i treneri na terenu osvajaju trofeje i medalje, a iza njih uvek stoji grupa ljudi koja svakodnevno daje sve od sebe da bi oni imali najbolje moguće uslove za rad i postizanje odličnih rezultata kakve Crvena zvezda ima. To su diskretni heroji, veoma vredni ljudi i stručni u svom delu posla – istakao je direktor kluba Filip Sunturlić.

    Marketinška kampanja “Together we stand, together we can” bila je bazirana na bogatoj klupskoj istoriji i u potpunosti propraćena njenim motivima. Nimalo slučajno jer je u ovoj godini proslavljaljen veliki jubilej – 75. godina od osnivanja SD Crvena zvezda. Još od formiranja novog  tima sve aktivnosti praćene su motivima Kalemegdana, tvrđave među čijim zidinama je nastajala košarka na ovim prostorima i u čiju je svaku ciglu satkana klupska istorija.

    • Još uoči sezone nakon velikih uspeha i osvajanja tri trofeja rodila se ideja u marketing timu kako bi trebalo da izgleda naredna godina. Ona je bila za sve Zvezdaše veoma posebna jer smo proslavljali veliki jubilej – 75. godina postojanja. U isto vreme, vratili smo se na velika vrata u Evroligu i namera nam je bila da jasno stavimo do znanja da smo ponovo tu i da tu i pripadamo. Mislim da smo kompletnim sadržajem u minuloj sezoni u potpunosti opravdali poverenje naših navijača, a da to nije prošlo neopaženo ni od strane Evrolige – rekao je idejni tvorac kampanje marketing menadžer Janko Stanković.

    Ovo inače nije prvo priznanje za marketing tim Zvezde, koji je 2017. godine osvojio treće mesto. Nakon ovogodišnjeg srebra, nema sumnje da je sledeći cilj logičan – titula.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Crvena Zvezda

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE