Media Insights by Kliping: Najviše TV reklama na nacionalnim kanalima u julu imao Lidl

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Media Insights by Kliping: Najviše TV reklama na nacionalnim kanalima u julu imao Lidl

    Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom jula meseca na nacionalnim frekvencijama najzastupljenije su bile reklame kompanije Lidl, sa 4,38 odsto dok je na kablovskim najzastupljeniji bio MTS, sa 2, 65 odsto.

    Prema podacima Klipinga, izdvojenim posebno za BIZLife portal, čak 85,49 odsto reklamnih spotova emitovano je na kablovskim frekvencijama, dok je na nacionalnim emitovano 14,51 odsto. Situacija se nešto izmenila u odnosu na jun mesec, u korist nacionalnih kanala. Tada su podaci Klipinga pokazali da je na nacionalnim frekvencijama emitovano 13,7 odsto TV reklama

    Kada su u pitanju brendovi na obe frekvencije, najzastupljeniji su bili Lidl na nacionalnim, i MTS na kablovskim kanalima.

    Na nacionalnim frekvencijama, mesto nakon Lidla zauzima Maxi, sa 3,77 odsto reklama, zatim slede Pepsi i Tempo sa 2,81, odnosno 2,62 odsto. Na kraju je A1 čije su reklame na nacionalnim frekvencijama zauzimale 2,11 odsto.

    Kada govorimo o kablovskim kanalima, nakon MTS-a slede Telenor i A1 sa 2,62 i 2,40 odsto. U top pet brendova na kablovskim kanalima kada je u pitanju TV advertajzing nalaze se i Pepsi i Apolon sa 2,28 odsto i 2,10 odsto.

    Inače, reklame brenda Lidl su u junu takođe bile najzastupljenije na nacionalnim frekvencijama, iako u nešto većem procentu u odnosu na jul. Tada je od svih reklama na nacionalnim kanalima Lidl imao 5,66 odsto. Maxi je u junu takođe bio na drugom mestu, sa nešto manje zastupljenosti u odnosu na jul. Tempo i A1 su se u junu takođe našli na istom mestu kao i julu. Ono što se razlikuje u odnosu na jun, u julu mesecu se na trećem mestu našao prend Chipsy, sa 3,17 odsto prostora, a u julu je na tom mestu bio Pepsi

    Kada govorimo o top 5 brendova na kablovskim frekvencijama u junu, razlika je očiglednija, jer je samo Apolon bio u toj grupi i u junu i u julu. Prva dva brenda tada su bili Oligal i Smoki sa 3,95 odsto i 3,03 odsto. Nakon njih u junu mesecu najviše reklama imao je Globaltel i Chipsy sa 2,83 i 2,73, a zatim MTS sa 2,62. Apolon je kao i junu, tako i julu na poslednjem mestu u ovoj grupi, s tim što je u junu bio zastupljen 2,60 odsto, za razliku od jula kada je bio zastupljen 2,28 odsto.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kliping, Lidl

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE