Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mekdonalds menja imidž svojih restorana?

    Kompanija Mekdonalds (McDonald’s ) je otvorila novi restoran koji više liči na prodavnicu tehnološke kompanije nego na restoran, ali koji nam možda otkriva budućnost prodaje brze hrane.

    Mekdonalds je prošle nedelje otvorio taj restoran u Čikagu, koji je ustvari staklena zgrada veličine 19.000 kvadratnih metara a koja, kako piše Business Insider više liči na “Apple” prodavnicu nego na restoran brze hrane – što je upravo kompanija i nameravala.

    Struktura je drugačija, ali su i dalje prisutni prepoznatljivi zlatni lukovi, zaštitni znak tog restorana brze hrane, a restoran će svakako biti otvoren 24 sata dnevno, sedam dana u nedelji.

    Novi restoran poseduje kioske za samonaručivanje, stolove, mobilni red i plaćanje, kao i usluge donošenja hrane– koje se proširuju na Mekdonaldsovim lokacijama širom SAD-a.

    Povećanje mogućnosti dgitalnog naručivanja hrane je deo Mekdonaldsovog revidiranja pod nazivom – “Iskustvo budućnosti”. Trenutno oko 5.000 restorana ima te odlike, a kako kažu plan je da do 2020. godine transformišu sve restorane po tom modelu.

    Restoran takođe naglašava nešto u šta Mekdonalds ulaže snagu za obnavljanje svog imidža: održivost. Ima više od 70 stabala na tlu, kao i solarne panele i mnogo saksija sa različitim biljkama.

    Restoran je dizajnirala firma “Ross Barney Architects” iz Čikaga.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE