Mihailo Anušić: Dizajneri su ograničeni budžetom, ali to otvara vrata KREATIVNOSTI (FOTO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Mihailo Anušić: Dizajneri su ograničeni budžetom, ali to otvara vrata KREATIVNOSTI (FOTO)

    Mihailo Anušić, modni dizajner koji stoji iza brenda “Mihano Momosa”, insistira na stvaranju modela koji omogućavaju izražavanje individualnosti. Verujući da je svaka dama jedinstvena na svoj način, Mihailo kreiranju svakog modela pristupa sa istom dozom entuzijazma. Svoje viđenje o statusu mode u Srbiji i svetu, o poslovnoj garderobi i inspiraciji podelio je sa nama.

    Koliko je teško uspeti u svetu mode?

    Rekao bih da je jednako teško kao i uvek. Možda se čini da je lakše sada, jer nam društvene mreže omogućavaju da dopremo do velikog broja ljudi u veoma kratkom roku, ali je ta mogućnost otvorena i velikom broju drugih dizajnera, koji se služe istim instrumentima (internetom i društvenim mrežama), pa dolazi do stvaranja buke i osećaja prezasićenja. Nekada su dizajneri svoj kvalitet morali da dokažu autoritetima iz sveta mode (do kojih se teško dolazilo), a danas taj kvalitet ocenjuju doslovno svi. Ali ključna reč je upravo to – kvalitet, a njega je jednako teško, ili lako, postići, dokazati i održati bez obzira na okolnosti.

    Kako se moda i shvatanja mode razlikuju u svetu i u Srbiji?

    Razlikuje se u smislu kupovne moći, standarda i veličine populacije. Nije isto prodavati bilo koji proizvod u zemlji koja ima desetine miliona stanovnika i visok standard i u nekoj manjoj zemlji sa relativno niskom kupovnom moći. U Srbiji su ljudi zainteresovani za modu podjednako kao i bilo gde drugde, a zahvaljujući društvenim mrežama izloženi su trendovima i imaju mnogo opcija na raspolaganju. Naši potrošači, ali i dizajneri, ograničeni su samo budžetom, ali to otvara vrata kreativnosti, kako u odevanju, tako i u organizaciji proizvodnje, marketinga, prodaje i poslovnih procesa uopšte.

    Šta vas inspiriše?

    Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe. Ne postoji jedna stvar koja me inspiriše, stvaram potpuno spontano, ali ljubav i romantika prožimaju moje stvaralaštvo.

    Ko su vaši potrošači?

    Svaka dama koja se ne boji da prihvati sebe u celosti i izrazi svoju individualnost kroz garderobu. Ne bih stavljao svoje klijente u kalupe, niti bi ih naročito strogo delio po demografiji ili drugim kriterijumima. Kroz moj atelje su zaista prolazile najrazličitije žene i zajedničko im je to da imaju samopouzdanja da budu to što jesu.

    Da li je važniji STIL ili MODA i ima li razlike uopšte?

    Ta dva termina su jako isprepletana i ponekad su samo nijanse u pitanju. Toliko toga je već rečeno na ovu temu, da ni sam nisam siguran šta bih dodao. Rekao bih da su stil i moda u interakciji, da moda postavlja pitanje “šta”, a stil “kako”. U svakom slučaju, jedno bez drugog ne postoji.

    Idealna kombinacija za posao?

    Ono u čemu se osećate udobno, a to je za svakog drugačije. Naravno, odevna kombinacija je uslovljena prirodom posla, ali ukoliko imate slobodu, birajte da se osećate udobno i uklopite svoju estetiku u zahteve radnog mesta.

    Ovde možete da pogledate kreacije ovog modnog dizajnera:

    Izvor: BIZLife

    Foto: Mihano Momosa

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE