Ministarstvo trgovine: Zaštiti prava potrošača najviše nedostaje razumevanje trgovaca

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ministarstvo trgovine: Zaštiti prava potrošača najviše nedostaje razumevanje trgovaca

    Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić ocenila je danas, povodom Svetskog dana prava potrošača, da zaštiti prava potrošača u Srbiji najviše nedostaje razumevanje trgovaca.

    “Potrebna je obuka ne samo potrošača u zaštiti njihovih prava već i trgovaca, jer je zadovoljstvo potrošača i njihov benefit”, rekla je ona na skupu u Trgovačkoj školi u Beogradu. Matić je kazala da će Ministarstvo trgovine u narednom periodu težiti da obezbedi bolju zaštitu prava potrošača prilikom onlajn kupovine.

    “Podaci govore da će do 2030. u svetu elektronska trgovina uzeti primat i da će se više od 80 odsto transakcija obavljati elektronskim putem”, navela je ona.

    Po njenim rečima, više od 1,5 miliona ljudi u Srbiji obavlja elektronsku trgovinu. “Ministarstvo radi na izmenama i dopunama Zakona o elektronskoj trgovini, kao i Zakona o trgovini koji bi dodatno trebali da unaprede tu oblast”, rekla je Matić.

    Pomoćnica ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Višnja Rakić podsetila je da je resorno ministarstvo 11. marta počelo kampanju o pravima potrošača “Da kupovina bude milina”.

    “U okviru tog projekta, želja nam je da svi trgovci savladaju propise iz oblasti trgovine na malo, elektronske trgovine, telekomunikacija i turizma. Svaki trgovac mora da poznaje propise ukoliko želi da potrošači budu zadovoljni”, kazala je Rakić i dodala da se u svetu Svetski dan prava potrošača obeležava od 1983.

    Izvor: Beta

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE