Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MLADI misle da su konferencije DOSADNE i BESMISLENE: Kako izabrati odgovarajuću?

    Konferencije mogu zaista biti korisne, ali u moru današnjih (istih) konferencija, predavanja i edukacija morate izabrati one korisne i drugačije.

    Na dosadne „copy-paste“ konferencije se naročito žale mlađi zaposleni, piše Inc. Kako da ovo promenite i da unesete malo više entuzijazma u svoj mladi tim?

    Pratite ovaj plan od 3 jednostavne stavke:

    1. Razgovarajte o interesima ljudi koje šaljete na konferencije

    Ne morate da zakažete sastanak koji će trajati dva sata, ali odvojite bar dvadesetak minuta da popričate sa mladim zaposlenima u vašoj firmi o njihovim interesovanjima. Prođite kroz agendu i spsak predavača na konferenciji. Pitajte ih da li im je nešto zanimljivo, interesantno, šta bi voleli da čuju, a kojim predavanjima ne žele da prisustvuju. Razgovarajte o tome koji je cilj odlaska na konferenciju – šta oni misle da li će im biti korisno ili ipak ne.

    Međutim, ponekad nemate izbora: ima dosta konferencija, koje se organizuju jednom godišnje, na koje morate poslati ljude. Kada ne možete da utičete na program konferencije, obavezno jasno istaknite ZAŠTO šaljete svoje zaposlene na ove događaje. Bez obzira da li je cilj da nauče novu veštinu, da steknu kontakte ili jednostavno da budu u toku sa inovacijama, oni moraju da znaju zašto idu.

    2. Napravite plan

    Plan može da sadrži konkretne zadatke: upoznajte važne govornike, prikupite određeni broj kontakata, postavite najmanje jedno pitanje tokom svakog predavanja… Ili možete da „zagrebete dublje“, pa da saznate šta tačno sputava vaše zaposlene?

    Možda je u pitanju atmosfera na konferencijama – predavanja su vremenski vrlo zbijena i teško je na licu mesta odrediti koje je bitno a koje nije, koje ćete preskočiti, kada ćete napraviti pauzu itd. Možete napraviti plan za svaki dan.

    Možda je u pitanju i strah socijalne prirode: sa kim razgovarate, o čemu razgovarate i sa kim treba da izbegnete razgovor? Možete čak da odigrate uloge sa zaposlenima – vežba koja je isto neugodna, ali zaista korisna.

    3. Pošaljite više zaposlenih

    Ovo je vrlo važno! Ako pošaljete jednog zaposlenog na konferenciju, a on ne poznaje nikog, biće jako teško da se uklopi. Možda neće znati ni kako da komunicira, ni sa kim da komunicira. Tzv. „networking“ pauze nisu baš delotvorne, s obzirom na to da tada uglavnom razgovaraju ljudi koji se već poznaju. Na taj način se stvaraju grupice i vaš zaposleni se može osetiti vrlo izolovano.

    Obavezno pošaljite bar dvoje ljudi. Imaće više samopouzdanja i znaće da je tu uvek taj neko sa kim može da popriča kada ponestane tema za razgovor sa strancima i nepoznatim ljudima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE