Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako poslovna kultura i trendovi nastavljaju da se razvijaju, praćenje stilskog bontona postaje relevantnije nego ikad; a kako biznis okruženje postaje sve konkurentnije, ostavljanje „ubistvenog“ prvog utiska postaje potrebnije nego ikad. Jedan od ključnih komada u garderoberu svakog uspešnog muškarca svakako je bela košulja, a o tome koliko ona doprinosi uspehu i samopouzdanju, ali i o poslovnom stilu uspešnih muškaraca u ovom broju BIZLife magazina razgovarali smo sa brend ambasadorima kompanije „Roberto Baressi“. Među njima, kao ambasador brenda, bio je i Zoran Đurić, generalni direktor, Miele Srbija

    • Šta je za vas elegancija?

    Nešto mnogo šire od izbora i kombinovanja odevnih komada – elegancija podrazumeva stav i umeće da ono što odaberemo iznesemo tako da nas okolina upamti. Svakako, prilikom izbora uvek treba da vodimo računa da je to nešto adekvatno prilici u kojoj se nalazimo i u čemu se dobro osećamo. Verujem da je moć elegancije u jednostavnosti i da upravo svedenim kombinacijama možemo okolini poslati jasnu poruku o sebi.

    • Da li oblačenje sa stilom podrazumeva skupe, prestižne brendove ili je tajna u nečemu drugom?

    Odabir skupih i prestižnih brendova, definitivno, nije garancija stila, a njihovo ekstremno naglašavanje neretko završava kao neusklađena kombinacija logotipa, te izaziva kontraefekat. Stil se ogleda u izboru onih komada koji odgovaraju našoj fizionomiji, ali i našoj ličnosti.

    Kada se čovek oseća dobro u onome što nosi, okolina će to primetiti. Isto tako, ne možemo sakriti kada nam nije ugodno u onome što nosimo, bez obzira na to što je u pitanju odevni komad najprestižnijeg brenda.

    • Jedno istraživanje je pokazalo da kandidati koji se na razgovoru za posao pojave u garderobi luksuznog brenda imaju veće šanse za zaposlenje. Da li vi obraćate pažnju na to kako su odeveni vaši potencijalni zaposleni?

    Ljudi su vizuelna bića i bio bih neiskren kada bih rekao da ne obraćam pažnju na taj aspekt. Ipak, kada formiram mišljenje, od samih brendova mnogo mi je bitniji celokupan vizuelni efekat – da li se neko obukao u skladu sa prilikom i kako je to izneo. Brendove u takvim prilikama retko kada i prepoznam, osim ukoliko nisu ekstremno naglašeni, što, svakako, ne smatram prikladnim za poslovni ambijent.

    • Pored odeće, lični stil čine i asesoari. Šta je za vas asesoar bez kog ne izlazite iz kuće?

    Sat je gotovo uvek obavezan detalj, a ukoliko se dobro ukombinuje, uparivanjem boje narukvice sa odabranim sakoom – može biti veoma efektan asesoar koji odaje utisak da ste se dodatno potrudili oko svog izgleda. Tu je i ručna torbica, kao veoma praktično rešenje za odlaganje telefona i dodatnih sitnica, s obzirom na to da izbegavam da ih nosim u džepovima sakoa i pantalona.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE