Moć influensera: Kajli Džener smanjila vrednost mreži „Snap“ za milijardu dolara
Mislite da influenseri reklamiraju samo šminku, parfeme, odeću i obuću? Poneku destinaciju, hotel, kafić? Izgleda da je njihova moć mnogo veća nego što se misli. I za to je dovoljan samo jedan, jedini tvit.
Akcije Snapchat-ove „roditeljske“ kompanije smanjile su se za 6.1 odsto prošlog četvrtka, što u dolarima izgleda ovako: 1.3 milijardi dolara. Sve je krenulo dan ranije (u sredu) nakon što je Kajli Džener (Kylie Jenner) tvitovala da više ne koristi ovu aplikaciju.
sooo does anyone else not open Snapchat anymore? Or is it just me… ugh this is so sad.
— Kylie Jenner (@KylieJenner) February 21, 2018
Bilo da je uzrok te njene odluke to što je skoro postala majka, pa nema toliko vremena, ili što je aplikacija redizajnirana, uglavnom njeno „svedočenje“ povuklo je sa sobom lavinu sličnih odgovora. Podsetimo, Kajli ima skoro 25 miliona pratilaca.
Tvit Kajli Džener pratili su i drugi tvitovi, naime brend „Maybelline New York“ pitao je svoje pratioce da li bi trebalo da ostane na „Snapchat“ platformi. Ovaj brend šminke i proizvoda za negu lica, koji spada pod konglomerat L’Oreal, izjavio je da „Pregledi sa Snapchata dramatično padaju“, ali da i dalje želi da se poveže sa pratiocima.
Negde u to vreme, krenuli su i negativni komentari i ocene na redizajn aplikacije. Kasnije se sve i odrazilo na finansije.
U međuvremenu, dok aplikacija trpi teške kritike, izvršni direktor Snapa, Ivan Špigel (Evan Spiegel), mogao bi da bude jedan od najplaćenijih direktora u Americi, prema podacima iz marta prošle godine. Špigel je dobio 636.6 miliona dolara u deonicama, koje bi mogao da naplati posle 2020. godine.
„I dalje volim Snap,“ napisala je Džener kasnije na Tviteru.
still love you tho snap … my first love
— Kylie Jenner (@KylieJenner) February 21, 2018
Izvor: BIZLife/Bloomberg
Foto: https://www.instagram.com/p/BcQFsF8laDh/?hl=sr&taken-by=kyliejenner
Piše: N.V.
What's your reaction?
Komentari
-
-
Mile
A ti sviraj..
-
muzičar
Trla baba lan