Mondelēz International: Do 2025. godine sav kakao iz Cocoa Life programa održive nabavke
Na osnovu rezultata iz prvih 6 godina postojanja programa, Mondelēz International je objavio da će do 2025 godine ukupna količina kakaa koja se koristi za sve čokoladne brendove ove kompanije poticati iz Cocoa life programa održive nabavke kakaa
Cocoa life pomaže kreiranju održivog lanca nabavke, kroz porast polja na postojećim farmama kakaa, povećanje otpornosti u zajednicama koje uzgajaju kakao, i sprečavanju deforestacije.
Trenutno, 43% postojećih brendova koristi kakao iz ovog programa. Do 2025 omiljeni internacionalni i lokalni brendovi, poput Toblerone i Lacta će se pridružiti već postojećim brendovima koji koriste kakao iz ovog programa.Ovaj porast će se videti kroz povećani broj farmera kao i zajednica koje Mondelēz International podržava u 6 zemalja u kojima se prozvodi kakao, Gana, Obala Slonovače, Brazil, Indija, Dominikanska Republika i Indonezija.
“Svrha Mondeleza je da ohrabri ljude da se na pravi način hrane, i to počinje sa sastojcima koje koristimo, uključujući i kakao” rekao je izvršni direktor Dirk Van de Put. “Kako raste potražnja za čokoladom, mi vodimo process transformacije, razvijajući uspešan kakao program kao najznačajniji faktor našeg rasta. Ovo je veoma važan korak za nas Cocoa Life program, koji će omogućiti našim potrošačima sa sigurnošću konzumiraju brendove koje vole, znajući da su proizvedeni na pravi način”
Kada je lansiran program 2012.godine, Mondelēz je obezbedio 400 miliona dolara da tokom 10 godina, pomogne u izgradnji uspešnog lanca nabavke, kroz povećanje produktivnosti i osnaživanju lokalnih zajednica proizvođača. Danas program sarađuje direktno sa proizvođačima i zajednicama, kroz transformaciju njihovog načina života sa fokusom na njihove veštine , obrazovanje i obezbeđujući resurse za sađenja i zaštitu.
Izvor: BIZLife
Foto: Mondelez