Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NAJBOLJE BIZNIS KNJIGE U 2018: Pre nego što obezbedite dobro iskustvo korisniku, obezbedite ga i zaposlenom

    Ponovo je to doba godine – kreće “potraga” za novogodišnjim poklonima za šefove ili saradnike. Želite da budu lični, ali istovremeno i profesionalni. Odgovor je jednostavan – poklonite knjige.

    Forbs izdvaja najbolje biznis knjige za ovu godinu. “It’s All About CEX: The Essential Guide to Customer and Employee Experience ” autora Džejsona Bredšoa je jedna od tih.

    Bredšo je izvršni direktor zadužen za iskustvo kupaca za jedan veliki brend. Zadužen je za poboljšanje rejtinga svoje kompanije, i upravo je to uradio. U ovoj knjizi on deli svoje iskustvo i pokazuje kako vaša organizacija može da učini isto. Jednostavno je – pre nego što obezbedite dobro iskustvo korisniku, to treba da obezbedite i zaposlenom. Ono što se događa unutar kompanije, oseća se i spolja kod korisnika.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE