Najkreativnije marketinške kampanje u 2016. godini koje (verovatno) niste videli
Marketinške kampanje poslednjih godina pokazuju veliku kreativnost i maštu.
Ana Branković, ispred sektora za content marketing „Content Studio„, koji je deo „Represent Communications“ izabrala je za BIZLife najkreativnije marketinške kampanje za 2016. godinu.
Uživajte!
Promovisanje i približavanje Vinsenta Van Goga posetiocima.
Kako se muzikom boriti protiv Parkinsonove bolesti (Parkinsounds).
Mi smo super-ljudi (trejler za paraolimpijske igre u Riju).
Spotify – „Hvala 2016., bilo je uvrnuto.“
Jedna od najboljih marketinških kampanja 2016., pojavila se na kraju godine. Spotify je iskoristio samo deo podataka koje je imao da bi napravio seriju reklama, odnosno bilborda, koje su u stvari poruka njihovim „specifičnim“ korisnicima.
Izvor: BIZLife
Foto: Youtube/Printscreen
Piše: N.V.
Pingback: Najkreativnije marketinške kampanje u 2016. - PORTAL