Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najkreativnije marketinške kampanje u 2016. godini koje (verovatno) niste videli

    Marketinške kampanje poslednjih godina pokazuju veliku kreativnost i maštu.

    Ana Branković, ispred sektora za content marketing „Content Studio„, koji je deo „Represent Communications“ izabrala je za BIZLife najkreativnije marketinške kampanje za 2016. godinu.

    Uživajte!

    Promovisanje i približavanje Vinsenta Van Goga posetiocima.

    Kako se muzikom boriti protiv Parkinsonove bolesti (Parkinsounds).

    Mi smo super-ljudi (trejler za paraolimpijske igre u Riju).

    Spotify – „Hvala 2016., bilo je uvrnuto.“

    Jedna od najboljih marketinških kampanja 2016., pojavila se na kraju godine. Spotify je iskoristio samo deo podataka koje je imao da bi napravio seriju reklama, odnosno bilborda, koje su u stvari poruka njihovim „specifičnim“ korisnicima.

    spotify-printscreen spotify-printscreen1 SPO16_US_LA_P_ LA0016_WAL_GirlsNight.indd

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube/Printscreen

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE