Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Galerija Belgrade – šta sve donosi najveća šoping destinacija na našim prostorima?

    Galerija Belgrade, najveća šoping, zabavna i gastronomska destinacija u regionu, već na jesen dočekaće prve posetioce u okviru Belgrade Waterfront-a.

    Brojke koje govore o grandioznosti tržnog centra na samoj obali Save – 300.000 kvadratnih metara ukupne površine, 93.000 kvadrata prostora za izdavanje ili 3.600 parking mesta – samo su mali deo onoga čime će Galerija Belgrade impresionirati posetioce.

     „Od svih projekata na kojima trenutno radimo u okviru Belgrade Waterfront-a, Galerija Belgrade je sigurno jedan od najuzbudljivijih“, kaže Nikola Nedeljković, generalni direktor kompanije Belgrade Waterfront.

    Jedinstveni miks više od 300 domaćih i stranih brendova koji će se predstaviti u svojim premium izdanjima, u kombinaciji sa prestižnim restoranima, kafeima i do sada neviđenim zabavnim sadržajima za sve generacije, pozicioniraće Galeriju Belgrade kao nezaobilaznu šoping destinaciju na Balkanu, što će nesumnjivo unaprediti ukupnu turističku ponudu Beograda i osnažiti njegovu ekonomiju.

    Ono što Galeriju Belgrade razlikuje od standardnih tržnih centara svakako je površina namenjena zabavnim sadržajima, koja uključuje više od 50 kafića i restorana! Čak 20 odsto ukupne površine predviđeno je za ovaj segment, što je četiri puta više od standarda na domaćem tržištu.

    U delu Galerije Belgrade koji izlazi na reku i Sava Promenadu biće smešteni ekskluzivni slow food restorani, uključujući i najpoznatije beogradske restorane, ali u novom, unapređenom konceptu, sa prostranim terasama, spektakularnim enterijerima i staklenim fasadama koje pružaju neponovljiv pogled na reku. Jedan deo barova i kafea biće smešten na posebno projektovanim trgovima unutar objekta. Osim inspirativne gastro ponude svetskih kuhinja i nezaobilaznih lokalnih ukusa, posetioce će obradovati i podatak da će restorani u prizemlju raditi i do 2 ujutru! Galerija Belgrade donosi i najsavremeniji bioskop na čak 4.000 hiljade kvadrata i sa više od 1.700 mesta, kao i ogroman zabavni kompleks sačinjen od tri tematske celine koje donose potpuno novi i do sada neviđeni koncept zabave!

    Prestižni arhitektonski studio Callison RTKL, koji između ostalih stoji iza projekata kao što su Kolumbija centar u Sijetlu i Fashion Show, najveći šoping mol u Las Vegasu, dizajnirao je ovaj nesvakidašnji multifunkcionalni objekat. Iako impresivna u pogledu dimenzija, Galerija Belgrade se svojim eksterijerom, kojim dominiraju kamen i staklo, idealno uklapa u ambijent reke, dok enterijerom inspirisanim urbanom atmosferom i eklektičnom arhitekturom prestonice odaje omaž Beogradu, čije obale vraća u epicentar svakodnevnog života.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE