Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najveća mana srpskih POSLODAVACA – nema povratne informacije posle konkursa

    Kao i prethodnih godina, i tokom 2019. kandidati koji konkurišu za poslove su putem sajta
    poslovi.infostud.com dali svoj sud o načinu na koji su poslodavci organizovali proces selekcije i regrutacije u svojim kopanijama.

    Tom prilikom je ocenama od 1 do 5 bodovan način na koji je kompanija zakazala intervju, kvalitet dobijenih informacija o radnom mestu, brzina završetka procesa selekcije, kao i obaveštavanje o ishodu konkursa.

    Za razliku od prethodnih godina, ove godine anketirani kandidati su dali odgovor i na pitanja da li su su pozvani na test ili intervju, kao i da li su tom prilikom dobili posao za raspisanu poziciju.

    Od ukupnog broja anketiranih skoro 77 odsto kandidata nije dobilo povratnu informaciju od poslodavca, i takav pristup su ocenili negativnom ocenom 1.95. Izostanak povratne informacije, po kandidatima, u velikoj meri utiče na sam imidž kompanije, te je 65 odsto  anketiranih reklo da se ne bi ponovo prijavili na oglas poslodavca, a više od 70 procenata  kandidata ne bi preporučili bliskim osobama da konkurišu na oglase tog poslodavca.

    Iako je zbog izostanka povratne informacije o ishodu konkursa i prošle godine više od  60 procenata ispitanika reklo da se ne bi ponovo prijavili na oglas poslodavca i da to jako loše utiče na percepciju i brend samog poslodavca, kandidati su i ove godine u velikoj meri istakli svoje nezadovoljstvo merom u kojoj se to čini.

    Tako je izostanak poratne informacije i ove godine i dalje najslabije ocenjen u procesu selekcije i regrutacije sa prosečnom ocenom 1.91.

    U toku procesa selekcije i regrutacije kompanije su najbolje ocenjene za način na koje su zakazale test i intervju ocenom 3.96, a potom i za dobijene informacije o radnom mestu (opis posla, radni uslovi, visina zarade) ocenom 3.7. Brzina završetka procesa selekcije se našla na trećem mestu sa ocenom 3.6.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE