Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nakit koji „ide u džep“ morskim kornjačama

    Uticaj modne industrije na zaštitu određenih vrsta životinja širom sveta postaje sve veći. Moglo bi se reći da je to veoma dobar način za podizanje svesti ljudi o uticaju klimatskih promena na planetu ali i šta mogu da učine po tom pitanju.

    Kreativnost je nešto što odlikuje modnu industriju, a može dostići neverovatne razmere kada se upotrebi u svrhe podsticanja očuvanja životne okoline. Jedan takav primer daje nam firma “Honu”.

    Ta kompanija proizvodi nakit inspirisan okeanom, a sve u želji da spreči izumiranje jednog od najstarijih stanovnika Zemlje – morskih kornjača. Honu je ustvari havajski naziv za zelene morske kornjače koje su inspiracija te kompanije.

    Trenutno je šest od sedam vrsta morskih kornjača ugroženo, a ova firma se iz tog razloga priključila zaštiti kornjača na Floridi. Kako tvrde, posle svih njihovih troškova, 10 odsto profita doniraju za obnavljanje staništa morskih kornjača i povećanju stope preživljavanja mladunaca širom Kariba.

    Iz te firme tvrde da se sva njihova ambalaža može reciklirati i da je ekološki prihvatljiva. To je samo jedan od primera kako se može podizati svest ljudi o potrebi zaštite životne sredine, kao i o načinu njenog očuvanja.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Instagram

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE