Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Naš stručnjak u Forbsovom Savetu za komunikacije

     Tanja Tatomirović, rukovodilac komunikacija u Microsoftu za CEE Multi-Country region, primljena je u Forbsov Savet za komunikacije (Forbes Communications Council), zajedinicu čije se članstvo stiče po pozivu, sastavljenu od stručnjaka iz oblasti komunikacija, marketinga i odnosa s javnošću.

    Tanja se pridružuje ostalim članovima Forbsovog Saveta za komunikacije, koji su pažljivo odabrani da postanu deo brižljivo selektovane mreže uspešnih kolega i dobiju pristup raznovrsnim ekskluzivnim benefitima i resursima, uključujući i mogućnost da iz pozicije lidera u svojim industrijama objavljuju članke i kratke savete iz svojih oblasti na Forbes.com.

    Forbsovi Saveti kombinuju inovativni, visoko-personalizovani pristup community menadžmentu, usavršen od tima koji stoji iza Saveta mladih preduzetnika (Young Entrepreneur Council, YEC), sa bogatim resursima i globalnim uticajem Forbsa. Kao rezultat, članovi Forbsovih Saveta dobijaju pristup ljudima, pogodnostima i ekspertizi koji su im potrebni da razvijaju svoje poslovanje – kao i kontakt osobu iz redova članstva koja u funkciji pridruženog člana tima pruža personalizovanu podršku jedan na jedan.

    „Pored toga što sam lično izuzetno počastvovana pozivom da se pridružim Forbsovom Savetu za komunikacije, iznad svega verujem da je ovo sjajna prilika da se profesija odnosa s javnošću i komunikacija dodatno istakne i obogati njena uloga u široj zajednici. Odnosi sa zajednicom su važni iz svih aspekata, a te odnose naša kompanija, kao i kompletan tim Microsofta u Srbiji, pažljivo neguje i unapređuje“, izjavila je Tanja Tatomirović, povodom poziva da se pridruži Savetu.

    Skot Gerber (Scott Gerber), osnivač Forbsovih Saveta, rekao je: „Čast nam je da poželimo dobrodošlicu u zajednicu Tanji Tatomirović. Naša misija sa Forbsovim Savetima je da okupimo uspešne profesionalce iz svih industrija, tako stvarajući proverenu mrežu koja se vodi društvenim kapitalom i pomaže svakom članu da ostvari još veći uticaj na poslovni svet.“

    Izvor: BIZLife

    Foto: promo

    Piše: B.M.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE