Nataša ima 22 i biznis plan za start-ap: NVO je podržao akcijom za prikupljanje kapitala

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nataša ima 22 i biznis plan za start-ap: NVO je podržao akcijom za prikupljanje kapitala

    U doba kada mnogi mladi ljudi razmišljaju o tome kako će dobiti posao u nekoj od državnih firmi, ili kako otići u inostranstvo, Nataša Milojević iz Aleksinca odlučila je da pokuša da otvori digitalni rendgen studio.

    Nataša je po obrazovanju medicinski tehničar, ima položen državni ispit, dvogodišnje radno iskustvo i ambiciju da se osamostali.

    Zato je u cilju razvoja i podsticanja ženskog preduzetništva kroz model grupnog finansiranja, NVO Pravi potez, pokrenuo akciju pod nazivom ,,1000 slika do ortopan klika,, u nameri da se mladoj Nataši obezbede sredstva za pokretanje startap biznisa u oblasti digitalnog rendgen snimanja.

    ”Mnogi mi kažu da je ludost započeti privatni biznis u ovo doba, ali ja sam detaljno analizirala tržište i sigurna sam da je Aleksincu potreban jedan digitalni rendgen studio.  Znam da ću se u početku namučiti, ali sam sigurna da ću za godinu dve imati stabilan biznis i bolju platu nego da se zaposlim u nekoj ambulanti”, tvrdi Nataša.

    Nov aparat je oko 15.000 evra, ali ima dodatnih troškova u vidu elaborata bezbednosti i zdravlja na radu, kupovine štampača za snimke i nekoliko elemenata za zaštitu pacijenata.

    Ukupno bi sve to koštalo 2.000.000 dinara, računajući i neophodne takse za početak delatnosti .

    “Moja ideja je da modelom grupnog finansiranja obezbedim sredstva za kupovinu digitalnog rendgen aparata za sva vrsta snimanja u oblasti ambulantne stomatologije. Neka vrsta digitalnog rendgen studija, gde bi se pružale usluge snimanja svih vrsta snimaka usta, zuba, gornje i donje vilice, dakle sve ono što je stomatolozima od velike pomoći kako pri lečenju zuba, tako i pri raznim vrstama manjih hirurških intervencija. Konkretno u Aleksincu ima blizu deset ordinacija, tako da je tržište potencijalnih klijenata evidentno”, navodi za Nataša.

    U pitanju je “crowdfunding kampanja”, model grupnog finansiranja sa ciljem da se prikupi veći broj malih donacija i obezbedi neophodan novac.

    Svakom donatoru su obezbeđeni zanimljivi “hand made” pokloni, umetničke slike i reklamni paketi od 25.000 ljudi dnevno.

    Ideja joj je da okupi veći broj malih donatora, koji će donirati po 1.000 ili 2.000 dinara.

    Na sajtu www.ostojic.in.rs postavljen je kompletan plan kampanje koju je za Natašu pokrenula nevladina organizacija Pravi potez.

    Akcija ima tri cilja- razvoj ženskog preduzetništva, afirmaciju uključivanja mladih u privatni biznis i podršku umetnosti u doba krize.

    Izvor: BIZLife

    Foto: NVO Pravi potez/,"1000 slika do ortopan klika"

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE