RAJAN REJNOLDS je kralj marketinga – veliko NE paprenom Superboulu! (FOTO)
Tokom ovogodišnjeg „Superboula“ (Super Bowl) videćete mnogo reklama – neke dobre, neke loše, ali sve bez izuzetka basnoslovno skupe.
Međutim, reklamu mobilnog operatera Mint Mobile zasigurno nećete videti zbog toga što je novi vlasnik, glumac Rajan Rejnolds, odlučio da svoj novac bolje iskoristi.
Prema oglasu preko cele strane u Njujork tajmsu, Mint će za vreme trajanja utakmice svojim korisnicima dati posebnu ponudu koja će im doneti pogodnosti u korišćenju servisa, umesto da plaća paprene reklamne sekunde.
Everyone’s buying ads so I bought one too. Not on TV. In the @nytimes. #classy https://t.co/LGeai4oxI6 pic.twitter.com/xuBdfIvFuI
— Ryan Reynolds (@VancityReynolds) January 29, 2020
Akcija se završava kada se završi igra!
Svi koji žele da se njihova reklama pojavi u vreme „Superboul“ utakmice Kanzasa i San Franciska, i to na 30 sekundi, moraće da plate 5,6 miliona dolara.
To je za 400.000 više nego prethodne godine, čemu je Rajan Rejnolds rekao veliko NE!
Šta kažete na ovakav marketing?
Izvor: BIZLife
Foto: TW/Screenshot