Ne postoje dobra i loša vremena – uspeh je trajati

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ne postoje dobra i loša vremena – uspeh je trajati

    Firma  NAG iz Beograda se bavi dizajniranjem i proizvodnjom poslovnih i radnih uniformi, a prema rečima vlasnice Aleksandre Popović osnovni cilj njene kompanije je kvalitet i prepoznatljivost.

    Aleksandra kaže da je motiv da započne privatni posao bio u tome što je želela da nastavi posao koji je započela njena majka.

    “Od kreiranja odeće za pojedinca, počela sam da kreiram odeću koja bi pratila imidž kompanija. Svoje iskustvo kroz zanatsku praksu i stečeno znanje na FPUD (Fakultet primenjenih umetnosti i dizajna) sam primenila u dizajnu, proizvodnji i prodaji poslovnih uniformi”, objasnila je ona.

    Kao diplomirani dizajner tekstila i majka dve devojčice nije imala velike šanse za zaposlenje u struci pa je odlučila da, uz podršku porodice, pokrene privatan biznis.

    Kako kaže, u tom poslu dobila je pomoć i od Fonda za razvoj koji joj je odobrio deo sredstava neophodnih za osnivanje privatnog posla.

    “Kredit za razvoj u iznosu od 20.000 evra je bio nedovoljan. Pomoć porodice i prijatelja je bila neophodna. Nakon pet godina kredit je uspešno zatvoren. U početku sam radila da bih stvorila ozbiljnu referentnu listu i imidž. Veoma sam radosna da su mnoge kompanije ostale godinama verne firmi NAG. Najveći uspeh je trajati, a mi trajemo punih 11 godina”, ponosna je Aleksandra.

    Prema njenim rečima u privatnom poslu uvek ima prepreka ali i izazova koji inspirišu.

    Najveći kamen spoticanja, prema njenom mišljenju, je administracija ali i veliki državni nameti, neadekvatno obučena radna snaga, naročito kada su u pitanju zanati koji izumiru.

    Aleksandra kaže da je osnovni princip poslovanja firme NAG  kvalitet – od izbora tkanine, funkcionalnosti uniforme pa do poštovanja rokova.

    “Svakom klijentu pristupamo ponaosob jer svaki klijent ima specijalni zahtev. Naš tim saradnika je tu i da edukuje i da profesionalno posavetuje kako o funkcionalnosti, izgledu, tako i o načinu održavanja odeće”, istakla je ona.

    nagreklama

    Sadašnja prodaja bazirana je isključivo na direktnoj prodaji kompanijama. Konkurencija na tržištu je velika, a često i nelojalna tako da se pojavljuje roba sumnjivog kvaliteta.

    Međutim, Aleksandra smatra da ne postoje dobra i loša vremena.

    “Ovo je moje vreme. Sad i ovde.  Sigurna sam da sam izabrala posao koji volim, a mislim da se to zaista i oseća”, smatra ona.

    Izvor: BIZLife

    Piše: Tanja Njegomir

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE