Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nectar – već 20 godina nije svejedno – najbolja „influencer kampanja“ u regionu

    Na regionalnoj konferenciji medijskih trendova Sempl 2018, koji se održava u Portorožu, Nectar i agencija BBDO osvojili su prestižno prvo mesto i zlatni Sempler! Simbolično, jubilarni 20. Sempl doneo im je prestižnu nagradu za projekat Nectar – već 20 godina nije svejedno.

    Kako su saopštili iz kompanije, kampanja koja je poručila da nije svejedno kakve izbore pravimo napravila je pometnju u celoj zemlji, ali i regionu.

    Nectarov “kandidat” na beogradskim izborima Andrija Milošević naterao je mnoge da se zapitaju da li to imamo novog lika na političkoj sceni. Komunikacija ove kampanje je u velikoj meri bila oslonjena na naloge na društvenim mrežama popularnog glumca i Nectar društvenih mreža i baš ovi kanali doneli su nam Sempler nagradu u novoj kategoriji – Najbolja upotreba influenser marketinga.

    Ovo je drugo regionalno priznanje za kampanju koja se brzo prelila i preko granica Srbije i ostavila bez daha ceo region. Nagrade u dve kategorije SoMo Borac festivala digitalnih kampanja u Rovinju prethodile su zlatnom Sempleru u Portorožu. To vidimo kao još jedan pokazatelj da kvalitet koji dolazi iz Nectara ne poznaje granice!

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE