Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nenad Radujević za BIZLife: Moda je pre svega umetnost

    Nenad Radujević direktor je i osnivač Modnog studija „Click”, prve privatne agencije za modu na teritoriji bivše Jugoslavije. Od 1991, kada je počeo sa radom, Modni studio „Click” okuplja mlade kreativne autore na polju mode, fotografije, dizajna i svih pratećih delatnosti vezanih za modu i modnu prezentaciju. O toj temi razgovarali smo sa njim i otkrili koliko se moda u Srbiji razlikuje od sveta i kakvi su bili počeci Nedelje mode.

    Da li je bilo teže kada ste počinjali ili je teže sada, kada ste izgradili ime? U čemu je tajna vašeg uspeha?

    Svako vreme ima svoj specifikum, pa je teško reći kad je bilo teže. Na početku smo se borili da postavimo pravi koncept, a danas se borimo da ga održimo na visokom kvalitativnom nivou. Prvih godina smo uspostavljali domaću modnu scenu, a danas pokušavamo da je na adekvatan način promovišemo u inostranstvu. Mislim da je naša istrajnost na realizaciji ozbiljno zacrtanih ciljeva tajna našeg uspeha, na čemu radimo s puno posvećenosti i danas, kao što smo i na samom početku.

    Koliko se promenio kvalitet manifestacije Nedelje mode od njenog početka do sada?

    Kvalitet manifestacije se stalno unapređuje. Ljudi možda ne primećuju neke sitnice, ali na svakoj Beogradskoj nedelji mode mi osvojimo neki novi cilj. Možda su najbolji pokazatelji toga izjave naših stranih gostiju, kojih svake godine ima sve više i koji upoređuju Beogradsku nedelju mode sa sličnim projektima u svetu, a Beograd navode kao novu modnu destinaciju, uz Berlin, Šangaj, Lisabon, Tokio, Kopenhagen…

    Koliko se razlikuje srpska moda od inostrane mode?

    Ukoliko govorimo o kreativnosti naših dizajnera, onda se ne razlikujemo mnogo od onoga što se dešava u savremenom svetu mode. Ali ako govorimo o modi kao o biznisu, onda moramo mnogo toga da uradimo da bismo od srpske mode napravili unosan internacionalni biznis. Za početak, da naša modna industrija postane važna grana u industrijskoj strategiji Srbije.

    Šta biste posebno izdvojili sa ove 44. Nedelje mode?

    Program jesenje Beogradske nedelje mode je, kao i obično, bio izuzetno bogat: više od 75 dizajnera, 10 brendova, 30 modnih revija i pratećih programa pred oko 10.000 posetilaca, na 5 gradskih lokacija. Revija srpskih brendova okupljenih oko modnog Klastera FACTS, atraktivni domaći dizajneri, podrška mladim autorima, bogat umetnički program, promocija dalekih kultura u saradnji sa ambasadom Republike Koreje, zatim društvena angažovanost kroz učešće u nacionalnoj kampanji „Rak je izlečiv”, po mom mišljenju, najznačajniji su momenti koji su obeležili 44. izdanje Beogradske nedelje mode.

    Koliko je moda kreativnost, a koliko biznis?

    Za mene je moda, pre svega, umetnost. Zato je kreativnost na prvom mestu, jer samo autentičnim i kvalitetnim proizvodom možete da konkurišete na svetskom tržištu i tek onda možete da očekujete da od toga napravite i dobar biznis. To ne znači da cela priča ne zahteva i ozbiljne investicije – novčane, ali i intelektualne.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE