Nestle ubrzava napore da poveća broj žena na rukovodećim pozicijama do 2022.

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nestle ubrzava napore da poveća broj žena na rukovodećim pozicijama do 2022.

    Kompanija Nestle predstavila je akcioni plan čiji je cilj da poveća broj žena na rukovodećim pozicijama na globalnom nivou, a koji dodatno ističe i nadograđuje posvećenost kompanije pružanju jednakih mogućnosti za sve zaposlene.

    Poslednjih godina Nestle je već ostvario napredak u tom području, pa tako na rukovodećim pozicijama danas radi 43 odsto žena. U okviru novog Plana za unapređenje rodne ravnopravnosti (Gender Balance Acceleration Plan), kompanija će posebnu pažnju posvetiti naporima da u okviru 200 najviših rukovodećih pozicija poveća procenat žena, sa dosadašnjih 20 odsto na 30 odsto do 2022. godine.

    Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestle, ističe: „Radimo ispravnu stvar. Verujemo da će veći diverzitet zaposlenih, sa više žena u vrhu kompanije, ojačati našu inkluzivnu kulturu i učiniti Nestle još boljom kompanijom za rad. Postavljamo ciljeve koje možemo meriti, kako bismo bili odgovorni prema sebi.“

    U Adriatik regionu, Nestle zapošljava 717 osoba, od kojih su 57 odsto žene, a 43 odsto muškarci. Kada govorimo o rukovodećim pozicijama, 62 odsto ovih mesta zauzimaju žene, a 38 odsto muškarci.

    „Rodna ravnopravnost je ključna komponenta Nestlé-ovog pristupa različitosti i inkluzivnosti. Kompanija Nestle u Adriatik regiji odražava ovaj pristup. Različitost i inkluzivnost su deo naše kulture i dokazano motivišu i angažuju zaposlene, što dovodi do visokih performansi i inovacija. To je način na koji poslujemo i jedan je od načina na koji Nestle živi svoje vrednosti“, izjavila je Jana Mikhailova, regionalna direktorka tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestle.

    Brinući se o rodnoj ravnopravnosti u svim oblastima ljudskih resursa, Nestlé je nedavno uključen u Bloomberg-ov  indeks rodne ravnopravnosti (GEI) iz 2019. Kompanija koristi ovaj povoljan momenat kako bi postavila nove ciljeve i pokrenula dodatne akcije u ovoj oblasti.

    Nestlé-ov Plan za unapređenje rodne ravnopravnosti jača već postojeću posvećenost kompanije ovom cilju – i žene i muškarci imaće ključnu ulogu u poboljšanju ovog procesa i stvaranju još boljeg mesta za rad.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE