Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nielsen Norman grupa svrstala interni portal NIS-a u “best cases”

    Nielsen Norman grupa svrstala je interni portal kompanije NIS u globalne najbolje prakse kada je reč o izveštavanju u vezi sa pandemijom COVID-19.

    U opširnom izveštaju koji je Nielsen Norman grupa objavila na svom sajtu https://www.nngroup.com/articles/covid19-intranet-content/ pod nazivom „COVID-19 na Vašem intranet portalu“, između ostalog se navodi da je tim kompanije zadužen za informisanje na internom portalu NIS-a odmah po izbijanju epidemije kreirao specijalnu sekciju COVID-19 namenjenju sadržaju o poslovanju kompanije i važnim temama iz zemlje, sa relevantnom informacijom za zaposlene. Takođe, ističe se da je digitalni interni kanal kompanije u pomenutom periodu promovisao različite modele komunikacione kampanje,  između ostalog video obraćanje generalnog direktora, novi kompanijski podkast, intervjue sa ekspertima iz različitih oblasti, reportaže o zaposlenima koji rade na terenu kao i zanimljive savete kada je reč o porodičnim aktivnostima u kućnim uslovima.

    Studija Nielsen Norman grupe predstavlja svojevrsno priznanje za NIS i tim zadužen za interne komunikacije u ovoj kompaniji, uzimajući u obzir da je reč o jednima od pionira i globalnim liderima kada je iskustvo web-korisnika u pitanju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: NIS

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE