Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nikola Avram: MK Group podrškom Barkolane pouzdan je partner razvoju čitavog regionalnog turizma

    MK Grupa i njen Hotel Kempinski Palas (Palace) Portorož postali su partneri najveće svetske regate Barkolane, koja je u Tršćanskom zalivu okupila najbolje jedriličare sveta.

    Na jubilarnoj, 50. regati, koja traje od 5. do 14. oktobra, biće više od 2.000 jedrilica, kao i 25.000 učesnika.

    „Podrškom ovog jedinstvenog skupa želeli smo da budemo deo najveće svetske regate jedriličara i podržimo ovaj sport i da pošaljemo poruku da je MK Grupa kroz svoju hotelsku diviziju i u zemljama u regionu siguran i pouzdan partner u promociji lokalnih manifestacija, turističkih destinacija, a time i partner za razvoj čitavog regionalnog turizma, rekao je direktor grupacije hotela koje posluju u okviru MK grupe Nikola Avram.

    On je istakao da je MK Grupa poznata kao nosilac razvoja lokalnih zajednica u koje investira.

    „Nije prvi put da destinacija u koju mi ulažemo postane sinonim uspešnog turizma jer nama nije cilj da stvorimo samo uspešan hotel već i uspešnu destinaciju. Upravo zbog toga, kao jedna od vodećih hotelskih kompanija u regionu, želimo da damo aktivan doprinos razvoju slovenačkog turizma kao i da razvijemo Portorož u jedno od najprestižnijih turističkih letovališta na Jadranu“, kazao je Avram.

    Naveo je da će u okviru regate Barkolane biti 350 sportskih i kulturnih događaja i radionica, a da je Hotel Kempinski Palas Portorož i sponzor reli regate „Go to Barcolana from Slovenia“ koja ima i podršku Slovenačke turističke organizacije.

    „Reli regata je 13. oktobra i njen start će biti ispred hotela Kempinski. Zaista je čast biti deo ove svetske manifestacije i nadamo se da će se saradnja nastaviti i u narednim godinama“, kazao je Avram.

    MK Grupa je, po njegovim rečim, jedna od vodećih holding kompanija u regionu, a njen hotelski deo uspešno posluje već 10 godina.

    „U MK Grupi smo tokom poslednjih 10 godina investirali preko 200 miliona evra u hotelski biznis. Trenutno imamo u većinskom ili manjinskom vlasništvu 16 hotela koji zajedno imaju više od 2.500 soba. Portfolio obuhvata Kempinski Palace Portorož, Kempinski Hotel Adriatic u Savudriji, MK Mountain Resort na Kopaoniku, Sheraton u Novom Sadu, kao i manjinsko vlasništvo u Hotelskoj Grupaciji Budvanske Rivijere u Crnoj Gori“, naveo je Avram.

    Dodao je da se kompanija vodi devizom da je destinacija uvek „starija od hotelskog biznisa“ i da daje značajan doprinos razvoju lokalnog turizma i podigne vrednost destinacija kao poželjnih i najprestižnijih.

    „I dalje ćemo se fokusirati na razvoj hotelskog biznisa na najatraktivnijim lokacijama u regionu i stvaranju snažne menadžment platforme za upravljanje postojećim hotelima i novim akvizicijama. U narednim godinama želimo u MK Grupi da proširimo smeštajne kapacitete na 5.000 soba i da time učvrstimo položaj vodećeg preduzeća u regionu u oblasti turizma“, rekao je Avram.

    Dodao je da je kompanija zadovoljna poslovanjem hotela u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj u letnjoj sezoni.

    „Naš hotel Grand na Kopaoniku ove sezone imao je visoku popunjenost kapaciteta u proseku 60-70 odsto, dok je vikendima popunjenost i 100 odsto. Aktiviranje outdoor programa, kao što su planinski biciklizam, safari ture, adrenalinske aktivnosti, škola u prirodi i pešačke ture uveliko nam donose sve bolju posetu tokom letnje sezone i na to smo zaista ponosni imajući u vidu sliku letnje sezone na Kopaoniku koja pre samo par godina gotovo da nije ni postojala“, rekao je Avram.

    Istakao je da je, uz investicije MK Grupe i uz adekvatnu promociju, „Kopaonik postao brend koji stoji rame uz rame sa najmodernijim evropskim planinskim turističkim centrima“.

    „Ove godine smo prvi put zvanično otvorili letnju sezonu u hotelu Kempinski Adriatic u Savudriji koncertom regionalne muzičke zvezde Nine Badrić. Skoro 800.000 evra uložili smo u renoviranje plaže i podizanje novih objekata čime je postignuto da nivo usluga u ovom našem hotelu u potpunosti zadovolji najviše standarde. Odmah po realizaciji ove velike investicije i otvaranju nove plaže, zabeležili smo neverovatan skok u popunjenosti hotelskih kapaciteta“, kazao je Avram.

    Te investicije su, kako je istakao, dokaz da MK Grupa namerava strateški da nastavi ulaganje u razvoj hotelskog sektora u celom regionu.

    „Svesni smo da je Istra regija sa izuzetnim turističkim potencijalom i kvalitetnom ponudom, te je veoma pogodna za dalji razvoj hotelskog biznisa“, ocenio je Avram.

    Komentarišući poslovanje hotela Šeraton koji je ove godine otvoren u Novom Sadu on je kazao da je to bio odličan strateški potez ne samo zbog toga što je MK Grupa pokazala da je ozbiljna u nameri da postane jedna od najvećih regionalnih hotelskih kompanija i uveže biznise na najatraktivnim lokacijama od Portoroža, Budve, Beograda do Novog Sada, već i zbog toga što je ciljano odabran dinamičan grad da bude domaćin prvog internacionalno brendiranog hotela.

    „Nije tajna da internacionalni brendovi daju veliki doprinos u marketingu i pozicioniranju jedne turističke destinacije jer je sam brend nešto čemu se veruje, čiji se kvalitet očekuje i prihvata kao siguran. Otvaranjem Šeratona baš u Novom Sadu doprineli smo promociji Vojvodine i Novog Sada kao još jedne poželjne turističke destinacije u našoj zemlji“, rekao je Avram.

    On je najavio dalje investicije MK Grupe u oblasti u kojima posluje poljoprivredu, turizam i bankarstvo.

    „Vredno radimo na nekoliko velikih akvizicija u Hrvatskoj i Sloveniji. Još uvek je rano za otkrivanje imena/brendova, ali naš je plan svakako da u narednih godinu ili dve imamo tri ili četiri dodatna hotela u našem sistemu“, rekao je Avram.

    Dodao je da su uveliko u toku pripreme za otvaranje zimske sezone na Kopaoniku i organizaciju popularnog Ski Openinga koji će ove godine održati od 6. do 9. decembra.

    „Prošlogodišnji Ski Opening je za četiri dana privukao preko 15.000 gostuju. Za sada, gotovo da su svi kapaciteti popunjeni za ovaj dogadjaj koji osmi put organizujemo po ugledu na slične događaje u popularnim evropskim ski centrima“, rekao je Avram.

    Izvor: Beta

    Foto: Promo

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE