Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NLB Grupa u prvih devet meseci ostvarila dobit od 158,3 miliona evra

    NLB Grupa je u prvih devet meseci ove godine ostvarila profit nakon oporezivanja u iznosu od 158,3 miliona evra.

    Kako je saopšteno, sve članice NLB Grupe, banke koje posluju na tržištima jugoistočne Evrope, ostvarile su dobre poslovne rezultate i učestvovale u profitu grupacije sa 42 odsto (76,2 miliona eura).

    I NLB Banka Beograd, članica NLB Grupe iz Srbije, u prva tri kvartala ove godine ostvarila je profit nakon oporezivanja u iznosu od 6,4 miliona evra.

     Predsednik Izvršnog odbora NLB Banke Beograd Branko Greganović rekao je da su „izuzetno zadovoljni postignutim rezultatima“.

    „Nastavili smo da aktivno podržavamo građane i privredu i u prvih devet meseci ove godine u realizaciju njihovih ličnih i poslovnih planova  investirali gotovo 220 miliona evra, što je 35 odsto više u poređenju sa istim periodom 2017. godine. Posebno smo ponosni na ojačano poverenje svojih klijenata, koji nam sve radije poveravaju brigu o svojim finansijama, a tome u prilog govori i ukupan rast depozita u našoj banci od 16 odsto u poređenju sa prvih devet meseci prethodne godine“, istakao je Greganović.

    On je dodao da je rezultatima sigurno doprinelo i konstantno ulaganje u moderna, inovativna rešenja za klijente, poput novog mobilnog i elektronskog bankarstva koje smo ponudili u oktobru, istovremeno sa uvođenjem instant plaćanja.

    „Ono što sigurno treba naglasiti je uspešna privatizacija naše matične banke putem javne ponude akcija, koja je od izuzetno velikog značaja za celu NLB Grupu, uključujući i NLB Banku Beograd.  Postupak je završen 14. novembra ove godine kotacijom na berzama u Londonu i u Ljubljani, a tom prilikom je uspešno realizovana prodaja 59.1% akcija NLB-a, uz mogućnost da taj udeo dostigne 65%“, rekao je on.

    Prema njegovim rečima, siguran je da će sa novom vlasničkom strukturom imati još ozbiljniji potencijal da na adekvatan način servisiraju svoje klijente, opravdaju njihovo poverenje i nastave sa realizacijom ambiciozne strategije rasta na srpskom tržištu u narednom periodu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE