Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    NOVA EPIDEMIJA: Sve većih broj žrtava zbog „glupavih“ selfija

    Prošle nedelje, nemački turista poginuo je nakon što je pozirao za sliku na kojoj skače, i to sa litica drevnog grada Maču Pikču u Peruu. Samo dan ranije, drugi turista takođe je umro nakon što je pokušao da napravi selfi na vodopadima Gocta u istoj zemlji.

    Novi incidenti idu u prilog sve većem broju smrtnih slučajeva čiji su uzrok rizični selfiji, piše TheNextWeb.com.

    A photo posted by Drews🐥🐤🐣 (@drewsssik) on


    Na slici iznad: Ruski tinejdžer koji je umro prošle godine pokušavajući da napravi autopotret na opasnim mestima.

    Prema istraživanjima „Priceonomics“, najčešći uzroci smrti koji su povezani sa selfijima su padovi sa velikih visina. Prosečne godine žrtava selfija su 21 godina, a 75 odsto su muškarci, iako žene češće slikaju same sebe.

    Ova epidemija utiče na globalnu popuaciju: U januaru 2016. godine, the Washington Post je pisao da Indija ima najveći broj umrlih zbog selfija, a cela zemlja je obeležila „no selfie“ zone na nekim turističkim atrakcijama. Kada se tome doda činjenica da Indija ima najveću stopu utapanja posebno onih između 15 i 25 godina, dobija se razlog za paniku.

    U međuvremenu, Rusija je izdala javni vodič za bezbedno pravljenje selfija:
    selfi-rusija1

    I druge zemlje su pod rizikom da njihova mladež može da izgubi živote, i to… zbog čega?!
    U Njujorku je student poginuo nakon što se popeo na hotel da bi se slikao sa fasade.

    Ima mnogo ljudi koji umiru zbog onog što vole, ali ne postoji ta količina lajkova i ritvitova koja je vredna kul selfija, a ni kul selfija vrednih smrti. Statistika kaže da u protekle dve godine nema znakova smanjenja smrtnih ishoda zbog slikanja, što je zabrinjavajuće.

    Već je dovoljan problem što ima toliko zavisnika od interneta i društvenih mreža. Selfiji će biti kap u prepunoj čaši vode.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE