Nove digitalne tendencije: Budućnost je u upravljanju podacima
Posebne poruke Content Experience konferencije koja je u toku preneo je i Ivan Rečević menadžer i operativac marketing tehnologija, kroz predavanje ’Programatik od A do Š’.
On je skrenuo pažnju na značaj programatika u proizvodnom procesu ističući da ljudi treba da se bave kreativnim radom, a ne manuelnim procesima koji mogu da se automatizuju. Tehnologija je tu i treba da nam pomogne prilagođavajući se novonastalim situacijama.
Svi imaju plan dok ih ne strefi digitalna promena. Sve strategije padaju u vodu kada se desi realnost. Internet nije ništa promenio samo je podigao igru na viši nivo.
Ono što trenutno može da nas uplaši jeste isključivo budućnost, rekao je Rečević.
Budućnost se zasniva na upravljanju podacima. Tehnologija je otišla daleko, mi treba da odaberemo najbolji miks tehnologije za naš sadržaj.
Segmentiranje po demografiji, interesovanjima, prethodnim aktivnostima i tako dalje predstavljaju osnovu programatika koji u eri blokiranja reklama i zabrane deljenja ličnih podataka od strane konzumenata od velikog značaja pri dolaženju do prave publike i ciljnih grupa. Programatik je tu da olakša život i agenciji, i klijentu, i pablišeru, bez kojih ne postoji.
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife
Piše: D.G.