Odabrani najbolji barmeni
„SCHWEPPES Mixology“, takmičenje barmena koji su strastveni zaljubljenici u bartending, održano je u Beogradu, a pobednici idu na trodnevno putovanje na „Athens bar show“ .
Takmičenje je održano u organizaciji kompanije Coca-Cola HBC Srbija koja uz svetski poznata bezalkoholna pića, distribuira i prodaje premium alkoholna pića.
U zvaničnu selekciju ušlo je 50 validnih prijava, od čega je žiri selektovao dvadeset najboljih. Oni su dobili priliku da se u velikom finalu pokažu i pred tehničkim, degustatorskim i javnim žirijem.
Barmeni su bili veoma inspirisani i kreativni te su se tako u finalu našli kokteli inspirisani mirisom mediterana, đumbirom i ruzmarinom, retro muzikom, tradicijom i čvrstim karakterom. Finalisti su kao osnovni sastojak koristili jedan od ukusa Schweppes-a.
Komisija je sumirala ocene sva tri žirija, koji su ocenjivali sve od kontakta s publikom, tehničkog izvođenja do ukusa, a najteže je bilo upravo degustatorskom žiriju.
Nakon što su ocene sabrane za najboljeg je proglašen barmen Marko Miladinović koji je inspiraciju za koktel u čijoj se osnovi nalazi Schweppes Jazzy Ginger pronašao reskom penušavom ukusu koji se najbolje meša u šejkeru sa ledom, a sve u ritmu muzike.
Marko Miladinović je zajedno sa drugoplasiranim Petrom Terzićem i trećeplasiranom, damom među barmenima, Tijanom Stević osvojio komplet vrhunske barske opreme sa specijalizovanim handmade kožnim rolovima, kao i trodnevno putovanje u Atinu na „Athens bar show“. Putovanje na taj svojevrsni sajam u barmenskoj industriji zajednički su ocenili kao podstrek za unapređenje svog iskustva i znanja koje će primeniti u njihovom daljem radu.
Coca-Cola HBC Srbija u Srbiji već 50 godina doprinosi razvoju HoReCa sektora i ugostiteljstva i ovo takmičenje je pravi dokaz toga. Kroz takmičenja barmena, Coca-Cola HBC sa ugostiteljskim sektorom deli svoju ekspertizu i tako doprinosi sve bogatijoj ponudi napitaka.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo, Nebojša Mrđa
Piše: T. K.