Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Oni i dalje proizvode kućne aparate sa životnim vekom od najmanje 20 godina

    Ljubav prema tehnici koja se javila još u ranom detinjstvu navela je Zorana Đurića, danas generalnog direktora kompanije Miele u Srbiji, da se uključi u poslovanje porodične firme. Iskustvo koje je stekao bilo je ključ njegovog profesionalnog usmerenja, ali iako je sve upućivalo da će u nekom trenutku preuzeti poslovanje uspešne porodične kompanije, jedan poziv je tu putanju izmenio. U potpuno novu poslovnu ‘avanturu’ krenuo je 2009. godine kada se pridružio Miele timu u Srbiji, koji je u tom trenutku bio u procesu formiranja.

    „Momenat u kome sam odlučio da napustim sopstvenu firmu i započnem svoju karijeru u kompaniji koja posluje duže od decenije, a ipak nije u Srbiji toliko poznata, bio je i emotivno i profesionalno ’težak’, ali je ponuda predstavljala i svojevrstan izazov kome sam se prepustio i koji, evo, još uvek traje“, objašnjava Đurić. „Relativno nov i tržištu nepoznat brend Miele, sinonim je za kvalitet već 110 godina, a ja sam od formiranja servisnog tima u Srbiji nastavio poslovnu ’avanturu’ tokom koje sam kroz iskustva iz sektora servisa i prodaje došao do pozicije na koje se danas nalazim.“

    Miele koji decenijama postavlja tehnološke, kao i standarde kvaliteta kada su kućni aparati u pitanju, ne zaboravlja zvezdu vodilju svojih osnivača Carla Mielea i Reinharda Zinkana, koji su još u svoje prve mašine utisnuli ’Immer Besser’ – ’Zauvek bolje’, u želji da ovaj brend bude sinonim za dugoročno osmišljavanje i planiranje, postojanost vrednosti i ciljeva i konstantno usavršavanje.

    „Za mene lično ’Immer Besser’ znači pružiti potpunu podršku potrošačima i otići korak dalje od onoga što već od Miele-a očekuju, i to ne samo u pogledu kvaliteta samih aparata, već i u kvalitetu servisne podrške, prezentacije proizvoda na mestima prodaje i opšteg odnosa sa kupcima, što je nama vrlo bitno“, navodi Đurić.

    Osvrćući se na sve kraći vek trajanja kućnih aparata, Đurić navodi da malo zaboravljamo da su nekada cene ovih aparata bile znatno više. „Svakako je nerealno i nije tržišno opravdano očekivati da nisku cena aparata prati visok kvalitet. Ipak, kupci su vremenom razvili naviku da aparati treba da koštaju upravo onoliko koliko ih većina brendova danas i ceni. Kada potrošači dođu u situaciju da njihovi relativno novi aparati prestanu sa radom zbog kvarova, a čija je popravka skupa, vrlo često i nemoguća ili neisplativa, najčešće su razočarani jer su njihova očekivanja o veku trajanja aparata izneverena.“

    Problem nije samo skraćen životni vek aparata. Takođe je vrlo bitno i da li aparat zaista obavlja posao kome je namenjen, objašnjava Đurić.

    „Često ćete čuti da su potrošači, nezadovoljni učinkom nekog aparata, pozvali servisnu službu, koja je nakon toga utvrdila da je aparat tehnički ispravan, pa potrošačima koji ne mogu da prihvate sitauciju da ispravan aparat ne služi svojoj nameni najčešće ne preostaje ništa drugo nego da pravnim sredstvima pokušaju da zaštite svoja prava, što nikada nije prijatno.”

    Miele je nemačka porodična kompanija koja i dalje proizvodi aparate sa životnim vekom od najmanje 20 godina. Pre nego što napusti proizvodni pogon, apsolutno svaki proizvedeni komad, ne samo slučajni uzorak, prolazi brojne analize i testove. „Jedna smo od retkih kompanija koja i dalje svoje aparate, kao i najveći broj rezervnih delova, proizvodi u Nemačkoj. Ovo je posebno značajno kod delova za koje je neophodan vrhunski kvalitet kako bi se obezbedila dugotrajnost, kao što su elektronski moduli i motori“, objašnjava direktor kompanije Miele u Srbiji.

    Miele_kuhilja

    Kako se i dalje radi o relativno novom brendu na srpskom tržištu, kompaniju Miele čeka još mnogo posla, a cilj im je da kupcima pre svega pokažu sve prednosti koje njihovi proizvodi nude. „Za koji god Miele proizvod da se odlučite zagarantovan vam je vrhunski kvalitet. Ipak, aparati na kojima ćete najlakše i najbrže osetiti i kvalitet i upotrebnu vrednost, a i drastičnu razliku u odnosu na druge brendove čije ste aparate koristili, su svakako mašine za pranje i sušenje veša, mašine za pranje sudova i usisivači“, ističe Đurić.

    Pored postojećeg prodajnog objekta na Novom Beogradu, koji uspešno posluje od 2012, za kraj leta planiraju otvaranje još jednog u centru Beograda, kao i proširenje partnerskih prodajnih mesta širom Srbije.

    „U narednom periodu posebno ćemo se fokusirati na aktivnije uključivanje na tržište profesionalnih aparata, nepravedno zapostavljenih do sada. Za mnoge koji ne znaju, pored najkvalitetnijih kućnih aparata, Miele proizvodi i opremu za profesionalne vešeraje, profesionalne mašine za pranje sudova, kao i medicinski i laboratorijski program u vidu mašina za pranje, termodezinfekciju i sterilizaciju laboratorijskog stakla, hirurških instrumenata i opreme. Naravno, i ovi aparati su testirani na dvadesetogodišnji rad i kao i ostali naši aparati postavljaju standarde izdržljivosti, učinka, jednostavnosti primene, energetske efikasnosti, dizajna i usluge“, zaključuje Đurić.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Komentari

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE