Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ostalo je još 5 dana da se prijavite za jednu od najkredibilnijih biznis nagrada

    Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija pozivaju kompanije da učestvuju u akciji „Najbolje iz Srbije 2016“ u okviru koje će 12. godinu zaredom biti izabrani najuspešniji robni i korporativni brendovi na domaćem tržištu. Konkurs je otvoren do 10. oktobra, a pobednici će biti  proglašeni krajem novembra. 

    Učešće u akciji je besplatno, a više informacija o “Najbolje iz Srbije 2016” možete pronaći na sajtu: www.najboljeizsrbije.rs ili na Facebook strani Najbolje iz Srbije.

    Ovogodišnja akcija „Najbolje iz Srbije 2016“ unapređena je osveženim vizualom, kreiran je novi sajt i omogućeno jednostavnije, online prijavljivanje za kompanije i glasanje potrošača za najbolji brend. Uvedene su nove kategorije i inovirana metodologija izbora najboljih.

    U srpskoj privredi sve je više izuzetnih kompanija i posebnih brendova. Uspešnih na domaćem i stranom tržištu. Proglašenjem najboljih iz Srbije kroz našu akciju doprinosimo većoj prepoznatljivosti proizvoda i kompanija koje ovde posluju, kao i njihovom boljem pozicioniranju u zemlji i na međunarodnim tržištima. U sklopu podrške privredi, kroz akciju Najbolje iz Srbije promovišemo brendove i uveren sam da će ovogodišnji pobednici u 24 kategorije doprineti izgradnji slike o Srbiji kao zemlji uspešnih priča“, istakao je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije.

    U proteklih 11 godina za ovo prestižno priznanje konkurisalo je gotovo 1500 brendova, a više od 200 je nagrađeno. Ove godine priznanja se dodeljuju u 24 kategorije, a uvedene su i tri nove – najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička i privredna manifestacija u Srbiji.

    Nagrada „Najbolje iz Srbije” prepoznata je kao jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji, a brendovi se biraju prema utvrđenoj metodologiji, na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, kao i tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.

    Kompanije se za učešće mogu prijaviti do 10. oktobra, a nakon toga potrošači i stručna javnost glasaće za svoje omiljene brendove. Žiri koji i ove godine čine predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije, Ekonomskog fakulteta, Centra potrošača Srbije, marketinških agencija i medija, daće konačnu ocenu.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE