Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ove TV emisije vole NARCISI

    Da li ste razmišljali o tome da, kada sa nekim pričate o tome šta ste sinoć gledali na televiziji, taj neko može dobiti mnogo više informacija o vama nego što ste očekivali?

    Najjednostavnije rečeno ljudi koji teže rijaliti formatima imaju tendenciju da budu narcisoidniji od ostalih, pokazalo je nedavno istraživanje.  Sa druge strane oni koji gledaju informativne emisije imaju niži stepen narcisoidnosti na testiranju, objavio je Spring.

    Rijaliti emisije privlače ljude koji su puni pohvale za sebe i koje možemo nazvati narcisoidnima. Takođe, veoma je izvesno da ovakve emisije podražavaju i doprinose narcisoidnosti kod ljudi. Jedan od autora ove studije rekao je da veruje da je istina negde na sredini.

    Neki ljudi sa narcisoidnim tendencijama na televiziji traže junake koji su im slični. Oni koji gledaju rijaliti formate vide narcizam kao normalno ponašanje, a onda počinju i da se ponašaju narcisoidnije.

    Sprovedena je studija nad 565 muškaraca i žena čiji su tipovi ličnosti i navike ocenjivani. Pored rijalitija, narcisi su takođe veoma zainteresovani za gledanje:

    -Sporta

    -Političkih talk show emisija

    -Trilera

    Gledanje vesti je povezano sa ljudima koji nemaju narcisoidno ponašanje.  Čak oni koji najviše gledaju vesti imaju negativan stav prema samoobožavanju. Jedno od objašnjenja za ovaj fenomen jeste da ljudi koji gledaju vesti više razmišljaju o drugima, aktivni su članovi društva i nisu individualci, govore autori istraživanja.

    Istraživači su takođe ustanovili da je narcizam sve primetniji među studentima. On je sve izrađeniji sa novim generacijama studenata i iz godine u godinu se blago povećava.

    Svet u našoj glavi nije realna replika stvarnosti. Sve je iskrivljeno intenzitetom i emocijama poruka kojima smo izloženi. Zbog toga vodite računa o tome šta gledate i kakve to reakcije u vama budi.

    [preporucene_vesti ids=“239222, 244041, 97508″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: printscreen

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE