Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo je 10 NAJVREDNIJIH brendova na svetu

    Vrednost brenda Netflix porasla je tokom godinu dana za 72 odsto, na 26,7 milijardi dolara, prema novoj Forbsovoj listi najvrednijih svetskih robnih marki, na kojoj je na prvom mestu kao i prošle godine Apple s vrednošću od 241,2 milijarde dolara.

    Google je drugi s vrednošću robne marke od 207,5 milijardi dolara, a među prvih pet redom su i Microsoft (162,9 milijardi dolara), Amazon (135,4 milijarde dolara) i Facebook (70,3 milijarde dolara).

    Listu prvih deset čine još Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton i McDonald’s.

    Prošle godine u prvih deset bila je Toyota, međutim ove godine je izgubivši na vrednosti za sedam odsto, zauzela 11. mesto. Louis Vuitton, koji ranije nije uvrštavan u prvih deset najskupljih marki, poskupio je za 20 odsto i zauzeo deveto mesto.

    Među prvih deset robnih marki po vrednosti, samo su Facebook i Samsung izgubili 21, odnosno pet posto, dok su ostale marke poskupjele.

    Netflix je u godinu porastao za najvećih 72 odsto i nalazi se na 26. mestu.

    Značajan rast vrednosti brenda ostvarili su i Chanel (42 posto), Amazon (40 posto), Microsoft (30 posto) i Paypal (24 posto).

    Ukupna vrednost 100 najskupljih marki je 2,54 biliona dolara. Više od 50 njih pripada američkim kompanijama, 10 ih je iz Nemačke, devet iz Francuske, iz Japana šest, a iz Švajcarske pet.

    Na listi su najviše zastupljene marke tehnoloških kompanija, njih 20, a 14 marki pripada kompanijama za finansijske usluge, 11 automobilskom sektoru, a osam sektoru prodaje.

    Izvor: Poslovni dnevnik

    Foto: Beta AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE