Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ovo je 9 NAJVREDNIJIH luksuznih brendova u 2019.

    Konsultantnska kuća Interbrand, u sastavu američke Omnikom grupe, objavila je listu najjačih svetskih brendova za 2019. godinu (2019 top global brands).

    Lista je otkrila da drugu godinu zaredom luksuz i moda čine sektor koji se najbrže razvija – nadmašuje čak i tehnologiju – sa prosečnom stopom rasta od 11%.

    Utvrđeno je da je zajednička vrednost TOP 9 luksuznih modnih kompanija gotovo 117,784 milijardi dolara.

    Najpopularniji i najjači luksuzni brend na svetu je Louis Vuitton, sa procenjenom vrednošću od 32,223 milijarde dolara i rastom od 14% u odnosu na prošlu godinu.

    Pored njega, Gucci je zapažen kao najbrže rastući luksuzni brend na svetu, sa stopom rasta od 23%.

    Ovo je lista brendova koji su dominirali u luksuznom sektoru prošle godine:

    9. Prada – procenjena vrednost brenda 4.781 milijardi dolara. Ovaj brend se našao na 100. mestu na ukupnoj listi najboljih svetskih brendova u 2019. u svim industrijama.

    8. Burberry – procenjena vrednost brenda 5,205 milijardi dolara, zabeležen rast od 4 odsto. Ovaj brend zauzeo je 96. mesto na listi najboljih svetskih brendova u 2019. u svim industrijama.

    7. Tiffany & Co. – zauzeo je 94. mesto na listi najboljih svetskih brendova u 2019. u svim industrijama.

    Ima procenjenu vrednost od 5,335 milijardi dolara, ali i stopu rasta od -5% u poređenju sa vrednošću kompanije u 2018. godini, kada je zauzela 83. mesto među svim svetskim brendovima.

    6. Dior – Dior, koji je ove godine bio na 82. mestu među svetskim robnim markama u svim sektorima, ima procenjenu vrednost od 6.045 milijardi dolara i ostvario je rast od 16%.

    5. Cartier – Iako je Cartier pao za jedno mesto u ukupnom rangu (sa 67. u 2018. na 68. ove godine), rast kompanije nije opao.

    Procenjena vrednost brenda je 8.192 milijardi dolara, sa stopom rasta od 7%.

    4. Gucci – 33. najvredniji svetski brend u svim sektorima, procenjena vrednost od 15,949 milijardi dolara i beleži rast od 23%, što ga čini najbrže rastućim luksuznim brendom.

    3. Hermès – zauzeo 28. mesto na ukupnoj listi najvrednijih svetskih brendova, procenjena vrednost brenda 17,92 milijardi dolara, uz rast od 9%.

    2. Chanel – broj 22 na rang listi najvrednijih brendova širom sveta, procenjena vrendost 22,134 milijarde dolara, uz rast od 11%.

    1. Louis Vuitton – procenjena vrednost brenda 32,223 milijarde dolara uz rast od 14%. Zbog toga je Louis Vuitton najvrednija luksuzna marka na svetu, a ujedno i 17. najvrijedniji brend na svetu u svim sektorima.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE