Ovo su POBEDNICI prvog CX takmičenja u jugoistočnoj Evropi
U petak, 29. maja, održane su prve South East Europe Customer Experience Awards i to online, putem platforme Zoom. Takmičenje je obuhvatalo dva dela: celodnevne prezentacije finalista i ceremoniju dodele nagrada. Domaćin je bio Ian Golding, višegodišnji saradnik i prijatelj, a ceremoniju je otvorio Spiros Milonas, osnivač firme Krataion Consulting. Prisutni su imali priliku da čuju ovogodišnju pobednicu na Gulf CX nagradama – Doaa Besaiso (RAKEZ) i Lornu Makau (KCB Bank Group), koja je uzela zlato na prošlogodišnjim International CX nagradama.
- Snimak ceremonije možete pogledati na Awards International YT kanalu:
Finalisti, sudije, ali i oni koji su samo prisustvovali našem događaju, imali su priliku da uživaju u celokupnom sadržaju koji je Awards International, ogranizator ovog događaja, pripremio. Predstavljene su najbolje CX inovacije i inicijative u regionu, a paneli nezavisnih sudija, sačinjeni od vrhunskih CX stručnjaka, ocenjivali su tokom celog dana prezentacije naših sjajnih finalista.
- Spisak kompanija koje su ušle u finale možete pogledati ovde: https://seecxa.com/finalists-announced
CX Trend Talks, zajedno sa nagradama, deo su globalnog CX pokreta koji je pokrenula firma Awards International u saradnji sa partnerima, CX profesionalcima iz celog sveta. Na prvim South East Europe CX Awards imali smo posebnu sobu sa 6 svetskih stručnjaka iz oblasti CX-a koji su održali prezentacije otvorene za sve prisutne: Katarina Pranjić (Radilica), Codin Caragea (Bank Muscat), Boris Petrov (Remix Global), Maja Vezmar Ristić (OTP Bank), Olga Potaptseva i Andreas Constantinides (Global Telco Consult).
Charity partner prvih SEE CX nagrada bio je NURDOR, a njihovu priču predstavili su Tamara Klarić i Bogdan Stevanović, pokretači inicijative Pruži korak.
HVALA svim medijskim partnerima koji su pomogli u organizaciji i promociji prvog izdanja South East Europe Customer Experience Awards.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo