Pet stvari koje treba da znate o novom direktoru Pepsika

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pet stvari koje treba da znate o novom direktoru Pepsika

    Novi generalni direktor kompanije “Pepsiko” (PepsiCo) biće Ramon Laguarta, a na ovu poziciju će doči posle 3. oktobra, kada sa te funkcije odlazi prva žena generalni direktor kompanije Indra Nuji.

    Evo pet stvari koje bi trebalo da znate o njemu:

    1. Budući generalni direktor je dobro “upućen” u “Pepsiko”.

    Laguarta, poreklom iz Barselone, je već 22 godine u kompaniji “Pepsiko”. Između ostalih bio je na mestima direktora kompanije za Evropu u Subsaharsku Afriku, predsednik kompanije za istočnoevropski region, komercijalni potpredsednik za Pepsiko Evropa, generalni menadžer za “Iberia Snacks and Juices” kao i generalni menadžer za “Greece Snacks”.

    2. Laguarta je prethodno radio u kompaniji “Čupa Čups” (Chupa Chups).

    Imao je nekoliko internacionalnih radnih uloga u Evropi i Sjedinjenim Američkim Državama, u kompaniji konditorskih proizvoda, najpoznatijoj po lizalicama.

    3. Studirao je u SAD i govori više jezika

    Laguarta ima master diplomu iz međunarodnog menadžmenta sa Tanderbird škole globalnog menadžmenta na Državnom univerzitetu u Arizoni, kao i MBA (master of business) sa poslovne škole “ESADE” u Barseloni. Govori engleski, španski, francuski, nemački i grčki.

    4. Laguarta će preuzimanjem direktorske pozicije smanjiti broj manjina koje vode veliku kompaniju

    Odlazeći direktor – Nuji, poreklom je iz Indije, a bila je jedna od retkih žena iz manjine u SAD, na takvoj vodećoj poziciji. Ona je izjavila da odrastajući u Indiji, nije ni razmišljala o prilici da vodi jednu takvu kompaniju. Direktori najvećih svetskih kompanija uglavnom su muškarci i belci.

    5. Nuji je pohvalila Laguartu kao “pravu osobu koja će nadograditi uspeh kompanije”

    Nuji ima dosta poverenja u svog naslednika. “On je odličan izvršni direktor sa dugim i dokazanim iskustvom u razvoju poslovanja. Ima veliko razumevanje promenjivih preferencija potrošača i drugih trendova koji se odvijaju širom sveta”, kazala je Nuji.

    Izvor: Fortune, BIZLife

    Foto: Screenshot

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE