Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Plan izgradnje beogradskog metroa i njen uticaj na Žarkovo

    Zbog najavljene izgradnje metroa, neke od beogradskih ulica moraće da se prošire, urede i da se naprave nove autobuske okretnice. Trgovačka ulica u Žarkovu do 2021. godine potpuno će promeniti svoj izgled. Preko zelenih ostrva u sredini prolaziće tramvaj, a na početku Julinog brda, kod Vodovodske, prave se novi terminusi. Ispod njih gradi se velika metro stanica, pišu Večernje novosti.

    Sudeći prema prvim procenama koje je napravila Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, uređenje Trovačke ulice koštaće oko šest miliona evra.

    Prema rečima glavnog gradskog arhitekte Milutina Folića, ovo je jedan od važnijih koridora za prestonicu.

    – Iz pravca Ibarske magistrale svakodnevno desetine hiljada vozila ulazi u Beograd – objašnjava Folić. – Plan nam je da se oko 1,8 kilometara ove ulice rekonstruiše po najvišim standardima. Posle detaljne analize, shvatili smo da je neophodno proširenje saobraćajnice. Imaćemo po jednu traku više u svakom smeru. Takođe, i pešački trotoari će biti širi. Imaćemo više prostora za parkiranje vozila. Kroz sredinu, preko ostrvca postaviće se tramvajska pruga.

    Prema rečima gradskog urbaniste, posao će se obavljati u nekoliko faza. Prva faza će biti od Ace Joksimovića do Cerak vinograda.

    – U toku je prikupljanje projektne dokumentacije. Ukoliko sve bude išlo po planu, realno je da radovi počnu sledeće godine – objašava Folić.

    Deonica Trgovačke ulice od Solunskih boraca do Pilota Petrovića zamišljena je kao moderan bulevar, koji će pored vozila iz unutrašnjosti moći da prihvati sva vozila javnog gradskog i prigradskog saobraćaja. A na Julinom brdu da bude jedno od najvećih saobraćajnih čvorišta.

    METRO

    Prva linija beogradskog metroa, najverovatnije će prolaziti ispod Trgovačke ulice. Najverovatnije u ovoj ulici će se nalaziti dve metro stanice. A ona na Julinom brdu biće najvažnije čvorište, gde će se presedati iz tramvaja, autobusa GSP i prigradskih linija.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE