Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Plazma najomiljeniji brend kod potrošača Srbije

    U okviru tradicionalne akcije ,“Moj izbor“’ brend Plazma je, od strane potrošača Srbije, dobio Zlatnu plaketu za najomiljeniji domaći proizvod.

    Plazma je i ove godine izabrana za najomiljeniji domaći proizvod i brend kome potrošači u Srbiji najviše veruju. Na tradicionalno održanoj akciji „Moj izbor“, koju organizuje Udruženje potrošača „Moja Srbija“, Plazma je od strane potrošača izglasana za Najomiljeniji domaći proizvod u 2020, a pripala joj je i nagrada „Moj izbor“ u kategoriji „Slatkiši“.

    „Na Plazmi su odrastale i odrastaju brojne generacije i već više od pet decenija deo je svake porodice i to isključivo zahvaljujući beskompromisnom kvalitetu, vrhunskim sastojcima, jedinstvenom ukusu, mirisu i prepoznatljivom obliku. Nagrada koju su nam dodelili potrošači Srbije predstavlja dokaz poverenja koje nam je ukazano i svima nama u Bambiju pruža veliki motiv da nastavimo da se trudimo, i da uvek nastojimo da ponudimo nešto novo i interesantno“, rekao je Nemanja Brković, senior menadžer za komunikacije i korporativne poslove u kompaniji Bambi.

    Ovo je deseta godina zaredom da Plazma osvaja ovu prestižnu nagradu, čime je još jednom potvrdila da je odlikuje nezamenljivi kvalitet kome se veruje generacijama unazad. Svečano uručenje nagrada obavljeno je u drugoj polovini juna, u Skupštini Grada Beograda.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE