Porasla prodaja automobila u Srbiji, idu i limuzine
U prvih šest meseci ove godine na tržištu Srbije je prodato 16.291 novo vozilo, što predstavlja rast od 12,3 odsto u odnosu na isti period prošle godine kada je isporučeno 14.461 novo vozilo, pišu Večernje novosti.
Najprodavaniji brend (putnička i laka komercijalna vozila) sada je „Fijat“ koji je sa 2.344 vozila pretekao „Škodu“ koja je prodala 2.301 vozilo. Italijanski brend je preuzeo prvu poziciju zahvaljujući prodaji u junu (503 vozila) u kojoj je nadmašio rivala za 48 vozila.
Na trećoj poziciji je „Folksvagen“ sa 1.459 prodatih vozila. Računajući samo putničke automobile „Škoda“ je prva sa 2.153, „Fijat“ drugi sa 1.590, a treći ponovo „Folksvagen“ sa 1.119 automobila.
Prema podacima Srpske asocijacije uvoznika novih automobila i delova u Srbiji je za prvih šest meseci prodato 1.619 vozila brendova iz takozvanog premijum segmenta. U ovu brojku ne ulaze najskuplja vozila drugih brendova koja su u vrhunskim paketima opreme često skuplja i od 40.000 evra.
Najprodavaniji je „Mercedes“ sa 540 automobila, sledi „Audi“ sa 444 i BMV sa 376 vozila.
Prodat je i jedan „rols-rojs“, dva „ferarija“, 59 „poršea“, 29 „jaguara“…
Izvor: Večernje novosti
Foto: Pixabay
Banquero Vero
Ovde bi mnogo korisnija bila segmentacija na flotnu prodaju pravnim licima i individualnu prodaju fizičkim licima. Sumnjam da bi Škoda i FIAT držali dva prva mesta i imali bismo mnogo bolju sliku o stvarnim preferencijama kupaca i tržišnoj penetraciji pojedinačnih brendova