Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao u Lidlu: Svaki minut biće plaćen

    Do kraja godine, u jednom danu, u Srbiji će proraditi između deset i 20 novih prodavnica nemačkog trgovinskog lanca, a prvi čovek Lidla za Srbiju obećava zastupljenost domaćih brendova na rafovima, potrošačima kvalitet i povoljne cene, a zaposlenima dobre uslove rada.

    Direktor Lidl Srbije Tomislav Šapina kaže za Novosti da je kvalitet prvi kriterijum za odabir Lidlovih brendova. Za nas nema kompromisa kada je u pitanju kvalitet. Tek kada to ispunimo, radimo na tome da visok kvalitet bude dostupan, ističe on.

    „Povoljne cene možemo da obezbedimo, jer u našim procesima nema rasipanja. Efikasni smo na svakom koraku – u organizaciji procesa, na skladištenju, pakovanju koje omogućava da se roba lako izlaže, na potrošnji energije“, jasan je Šapina.

    Kada je reč o asortimanu, objašnjava da se on još se formira, ali ono što se sada zna jeste da će domaći dobavljači biti zastupljeni sa više od 350 proizvoda, što kroz lokalno poznate marke, što kroz proizvode koji se proizvode pod Lidlovim brendovima.

    Na raspisani konkurs za 1.500 mesta javilo se čak 23.000 kandidata, što direktor vidi kao dokaz da je Lidl u Srbiji poželjna kompanija za zaposlenje. „To je delom zbog toga što se Lidl dokazao kao dobar poslodavac u mnogim evropskim zemljama i da je dobar glas o nama došao pre otvaranja prodavnica“, smatra on.

    Sa druge strane, dodaje Šapina, kada smo oglasili poziciju prodavca, otvoreno smo rekli šta očekujemo i šta nudimo, što je naišlo na odličnu reakciju.

    Naš način organizacije posla znači da prodavci imaju razne vrste zaduženja, a mi im zauzvrat nudimo petodnevnu radnu nedelju, adekvatnu naknadu i nadoknadu po sistemu „svaki minut se plaća“. Svesni smo toga da je ključ uspeha u sponi zadovoljnih zaposlenih i zadovoljnih kupaca, precizirao je on.

    Novi „igrač“

    Tržište maloprodaje u Srbiji je takvo da ima mesta za nove „igrače“, posebno zato što će Lidl biti prvi i jedini savremeni diskontni lanac. Potrošači s pravom traže bolje ponude, a uveren sam da Lidl sa najboljim odnosom cene i kvaliteta može da dobije njihovo poverenje i osigura stabilno poslovanje, kaže Šapina.

    Takođe, uveren je i da će Lidlov koncept jedinstvenog iskustva kupovine koji je, kako kaže, uspešan u zemljama širom Evrope, biti dobro prihvaćen i u Srbiji.
    [preporucene_vesti ids=“297930″]

    Izvor: Novosti

    Foto: Lidl

    What's your reaction?

    Komentari

    • Mister No

      Svaki minut se plaća a cena minuta 50 para...

    • Johanna

      Najbolji poslodavac mogao da bude,ali nije!Svuda se zale na uslove rada u Lidlu!Nista bolji nije od ostalih! Jedino je istina sto se kvaliteta i cena tice!Opste je poznato da se u Lidlu stednjom na broju radnika,omogucavaju nize cene proizvoda.Sto znaci,kao i svuda,radis za deset,placen za jednog,u Srbiji verovatno placen za pola osobe!Izivljavanje,stopanje vremena i momentalna zamena u slucaju najmanje ne zadovoljnosti,jer obicnih radnika ima koliko god hoces,kao na traci ih menjas itd.Znaci ne serite previse,isti bezosecajni robovlasnici,kao i 99% poslodavaca!

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE