Dexy Co Group: Zapošljavamo ljude, a ne profile

PinterestFacebookTwitterShare

Zaposleni su, sigurna sam, jedan u nizu najvažnijih elemenata koji utiču na imidž kompanije. Marketing i HR vrlo blisko sarađuju i osmišljavaju put ka reputaciji našeg brenda generalno. Jednostavna formula ne postoji. Izgradnja reputacije kompanije je kompleksan proces koji zahteva dugoročnu strategiju, održivost u implementaciji i ima merljive pokazatelje danas, kaže za BIZLife magazin Marija Lazić Pavlović, HR menadžer u kompaniji Dexy Co Group.

„Mi promovišemo poštovanje, poverenje i otvoren stav. Na taj način pravimo sigurne korake ka tome da prvi, ali i svaki naredni utisak o nama, ostane pozitivan. Dešava se da u tom procesu nekada nešto ne ide po planu, ali se trudimo da među zaposlenima podržimo pomenute principe, verujući da smo na dobrom putu da nas ljudi van našeg sistema doživljavaju kao pouzdane saradnike koji ulivaju poverenje, da lako komuniciraju sa nama i da rado to čine. Verujemo da samo pozitivne ljudske vrednosti imaju potrebnu snagu za kreiranje dugoročno dobrih rezultata na ovom polju“, kaže Marija Lazić Pavlović.

Kada se pomene Employer Branding, šta je vama koji ste u HR sektoru prvo na umu?

Tržište, koje je vrlo dinamično, diktira trendove i brzinu uspostavljanja procesa u HR sektoru. Danas je mnogo važnije istaći sve ono što donosi ovaj pojam nego pre samo nekoliko godina. Fleksibilan pristup prema mladim talentima podstiče nas na promenu, koja je u današnjem poslovanju ključna kompetenca.

Ono što je naš fokus jeste usmerenost na cilj, široko srce i kreativnost u pristupu, dok, sa druge strane, kontinuirano poboljšavamo i razvijamo unutrašnje snage i timsku kulturu. Izuzetnu ulogu u našem poslovanju imaju menadžeri na svim nivoima organizacije, jer su oni ključni promoteri svega navedenog.

Da li postoji određeni poseban uslov kada neko traži posao u kompaniji Dexy Co?

Ako kažem da zapošljavamo ljude, a ne profile ‒ to je taj uslov. Dajemo šansu za učenje, za grešku i razvoj. Danas je veoma važno da to bude prepoznato. Nije uvek jednostavno promovisati ovakav pristup ako se, sa druge strane, od HR sektora očekuje i aktivno učešće u kompanijskim biznis ciljevima, ali mi uspevamo da održimo ove vrednosti i principe.

Kad tražite nove radnike, kakav proces oni prolaze? Kako Dexy Co dolazi do kadrova?

To, pre svega, zavisi od pozicije i osobe koja traži posao. Postoje standardizovani procesi procene kako sposobnosti, tako i ličnosti, ali sve zavisi od toga ko je preko puta, zapravo, da li se obraćamo generaciji Z ili nekoj drugoj. Danas moramo da vodimo računa o tome da proces zapošljavanja bude jednostavan i efikasan.

Velika tržišna prisutnost brenda Dexy Co kroz 31 maloprodajni objekat u Srbiji, sedam objekata u Bosni i Hercegovini i partnerske odnose u regionu diktira tempo i fleksibilnost za rad. Naš sistem se brzo razvija i raste regionalno, pa mladi ljudi imaju priliku dosta da nauče, ali i da primene svoja znanja i iskustva. Bitno nam je da prepoznamo osobe koje imaju vrednosti slične našim vrednostima. Podjednako nam je važna i njihova integracija u sistem i poslove koji su im dodeljeni.

Kako kompanija prati trendove u procesu učenja?

Sam proces sticanja znanja znatno se promenio u odnosu na period od pre pet, a posebno u odnosu na period od pre deset godina. Digitalizacija je nešto što je naša realnost. Sve je manje vremena i resursa za tradicionalne metode učenja, razvijanja veština i znanja. To je oblast u kojoj se trudimo da pratimo inovacije i dešavanja na tržištu. Trenutno radimo na velikom i važnom projektu za razvoj znanja i unapređenje procesa u sektoru maloprodaje, koji ćemo u budućnosti ponosno predstaviti i podeliti efekte i utiske.

Izvor: BIZLife magazin

Komentari 1

  1. Natasa

    Bila sam tu na razgovoru za posao pre 3 godine kada je HR m. bio gospodin koji je bio ljubazan, prijatan i koji se javio i kada je trebalo da saopsti da su se odlucili za drugog kandidata. Rekao je, doduse, da su angazovali kadar iz internih resursa u sta nisam poverovala, ali sam mu poverovala da je iskren u motivisanju da nastavim potragu, da verujem u sebe. I pohvalila ga da dobro radi svoj posao. Ubrzo sam i ja nasla dobar posao. Dobra prica.