Korona “REŽE”: Najpoznatiji proizvođač džinsa OTPUŠTA čak 15% RADNE SNAGE

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Kompanija Levi Štraus saopštila je da će njeno poslovanje biti posebno pogođeno koronakrizom u drugoj polovini godine, bez obzira na to što se prodaja ovog proizvođača odeće poboljšala nakon ponovnog otvaranja prodavnica.

Najpoznatiji svetski proizvođač džinsa saopštio je i da će ukinuti oko 700 radnih mesta, ili otprilike 15 odsto radne snage, u neproizvodnim segmentima i van maloprodaje što će mu pomoći da uštedi 100 miliona dolara godišnje.

Susrevši se sa privremenim zatvaranjem sopstvenih prodavnica, kao i sa partnerskim prodajnim mestima, Levi se okrenuo onlajn prodaji, jer su se i kupci okrenuli kupovini preko interneta kako bi izbegli kontakt sa ljudima.

Kompanija je izvestila o povećanju svog poslovanja na internetu za 25% u drugom kvartalu, s rastom u mesecu maju za gotovo 80%.

Levi je dodao da su se nedeljni prodajni rezultati u prodavnicama neprestano poboljšavali i da su u mesecu maju dostigli 80 odsto prodaje u odnosu na godinu ranije.

Ipak, izvršni direktor kompanije Čip Berg rekao je da je “oprezno optimističan” u pogledu ranih trendova.

Akcije kompanije sa sedištem u San Francisku od početka godine izgubile su oko četvrtine vrednosti.

Neto prihod u drugom kvartalu pao je za 62%, na 497,5 miliona dolara, ali premašio je očekivanja analitičara od 485,5 miliona dolara.

Levi je prijavio neto gubitak u iznosu od 363,5 miliona dolara u poređenju s profitom od 28,2 miliona dolara, godinu dana ranije.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay