Kako bi privukla mlađe zaposlene, kompanija uvela ‘hangover days’

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Decembar je mesec u kojem praznično raspoloženje vlada. Sezona je slava, proslava kojima kompanije obeležavaju kraj jedne i ulazak u novu poslovnu godinu, a u susret nam stižu i novogodišnji i božićni praznici.

Stoga, decembar je mesec u kojem su šanse da ćete usred radne nedelje popiti koju čašicu više veće nego ikada – zbog čega je zagarantovano da ćete zažaliti ranim jutrom kada vas alarm probudi za posao.

Verovali ili ne, postoje poslodavci koji su sve ovo uzeli u obzir i odlučili da izađu u susret zaposlenima. Naime, Audit Lab, agencija iz Engleske koja se bavi digitalnim marketingom odlučila je da uvede fleksibilniji pristup poslu tako što je dozvolila zaposlenima da rade od kuće ako se osećaju loše.

I to ne samo u decembru. U ovoj kompaniji tokom cele godine važi pravilo „dana mamurluka“.

Direktorka Audit Laba, Kler Krompton kaže da ovo nesvakidašnje pravilo važi već tri godine, od samog osnivanja kompanije, a da je njegov cilj bio privlačenje mlađih zaposlenih.

A odsim dana mamurluka, ova agencija primenjuje i opštu politiku o fleksibilnom radu.

Dozvola za ovakvu fleksibilnost bila je posebno važna u svetu marketinga, rekla je, gde je sastanak s klijentima nakon posla normalna pojava.

Bitni su rezultati

Audit Lab takođe ima i radno vreme od 10:00 do 16:00, što je posebno korisno za zaposlene koji imaju decu, jer omogućava fleksibilnost za odbacivanje dece u školu ili vrtić.

„Promoviše dobru ravnotežu između poslovnog i privatnog života“, kaže Krompton, dodajući da je to važno zbog rastuće diskusije o mentalnom zdravlju i pritiscima radnog okruženja.

Kako ističe, nije potrebno da svaki dan gledate nekoga kako radi da biste znali da radi. „Ako su rezultati dobri, nije važno što jedan dan pospani rade od kuće“.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay