Kako je na novom poslu: Dejan Đorđević, Metro Cash&Carry

PinterestFacebookTwitterShare

Dejan Đorđević, Target Group Manager HoReCa (rukovodilac za odnose sa HoReCa kupcima), Metro Cash&Carry

Promenili ste posao tokom vanrednog stanja, kada je gotovo sve bilo nesigurno. Kako je protekao prvi radni dan, uzimajući u obzir date okolnosti?

I meni je bilo teško da poverujem da krećem na novi posao tokom vanrednog stanja, ali već posle nekoliko minuta u prostorijama Metroa uvideo sam da je tim radio jako dobro i u okolnostima koje nikome nisu išle naruku. Većina zaposlenih je i dalje radila od kuće, ali su me kolege koje su bile u kancelarijama toplo dočekale, upoznale sa ljudima i uvele u posao. Naravno, većina stvari se tada odvijala putem onlajn sastanaka, ali sam već prvog dana sa svojim menadžerom imao priliku da sagledam dinamiku posla i upoznam deo najužeg tima. Ukratko, vanredno stanje je promenilo način rada, ali je suština ostala.

Da li je uopšte bilo moguće da se upoznate sa pozicijom i kolegama tokom prve radne nedelje?

Situacija jeste bila specifična, ali je tehnologija bila od velike pomoći u takvim okolnostima. Neke od kolega upoznao sam lično, ali sam sa mnogo više njih sastanak upoznavanja imao preko aplikacije Teams. Ono što je od prvog dana bilo uočljivo i što je na mene ostavilo vrlo pozitivan utisak jeste iskrena briga Metroa za zdravlje i bezbednost zaposlenih. Takođe, kolege su bile otvorene, spremne da pomognu, da me upute, upoznaju sa svojom pozicijom i našom budućom saradnjom. Sve to uticalo je da se već tokom prve nedelje osetim delom tima, bez obzira na sva ograničenja koje je uzrokovala pandemija.

Vaša pozicija je usmerena na ugostiteljski sektor, koji je trenutno u nezavidnoj poziciji. Da li to otežava poslovanje?

Ugostiteljstvo u Srbiji je u poslednjih nekoliko godina u značajnoj ekspanziji – raste broj restorana, hotela, inostranih turista je sve više, kvalitet proizvoda i usluge je sve viši, a ponuda sve zanimljivija i raznovrsnija. Sa pandemijom koronavirusa nastupa ogroman šok i svi restorani, hoteli, kafei… sve se zatvara na skoro dva meseca. To je snažan udarac za celu privrednu granu i sadašnja pozicija za ceo HoReCa segment jeste nezavidna i vrlo teška. Ipak, strateško opredeljenje Metroa jeste da bude partner profesionalnim kupcima i moj zadatak, kao i zadatak mojih kolega, jeste da svojim idejama, znanjem i iskustvom pomognemo što brži oporavak ugostiteljstva u Srbiji. U tome imamo i snažnu podršku METRO AG grupe, koja posluje širom sveta, te smo se našli domaćim ugostiteljima na brojne načine: od prilagođenih načina finansiranja, preko saveta za dobru zaštitu zaposlenih i bezbednost hrane, pa do promocije ugostitelja koji su tokom vanrednog stanja radili dostavu hrane, što smo redovno promovisali na našem sajtu i društvenim mrežama.

Kako danas izgleda vaš radni dan?

Svaki radni dan u Metrou donosi dinamiku, što me posebno raduje i dodatno motiviše da dam svoj maksimum. Zanimljiv je osećaj da, u ovim godinama i sa životnim i poslovnim iskustvom koje imam, gotovo svakog dana mogu da naučim nešto novo. Aktivnosti koje čine moj radni dan raznovrsne su, stalno upoznajem nove ljude, zanimljive poslovne koncepte, izbor proizvoda koji će biti novi na tržištu i koji će biti korisni u poslovanju ugostitelja itd. Moja pozicija u Metrou je strateška i podrazumeva pravilno anticipiranje budućnosti HoReCa sektora u svetu i u Srbiji kako bismo svoju lidersku poziciju na tržištu na najbolji način upotrebili za dalji razvoj svojih profesionalnih kupaca. To podrazumeva širok pogled na tržište i njegovu budućnost, sa jedne strane, a sa druge strane, obuhvata veliki broj detalja koji mogu napraviti ključnu razliku. Sve to garantuje dinamičan i zanimljiv radni dan – kako danas, tako i u budućnosti.

Izvor: BIZLife magazin