Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Nina Tarabar

    Nina Tarabar, marketing menadžer šoping centra Ada Mall

    Prešli ste iz modne industrije u potpuno drugačiju industriju. Da li to nešto menja u načinu rada ili se u vašoj profesiji, tj. na vašoj poziciji, primenjuju neki standardi koji nisu toliko vezani za vrstu posla koji kompanija obavlja?

    Ne mogu reći da su u pitanju potpuno različite industrije, s obzirom na to da sam ostala u svetu marketinga i ritejla, ali postoje, naravno, određene promene. Nova pozicija marketing menadžera šoping centra Ada Mall donela mi je veću izloženost različitim poslovnim funkcijama i, samim tim, veću odgovornost i obaveze, što je i logično, imajući u vidu veličinu šoping centra i moju ulogu u njemu.

    Kako vam je protekao prvi dan na novom poslu?

    Dinamično, kao i svaki dan posle njega. Prvi dan se sastojao od mnoštva sastanaka sa različitim ljudima, zakupcima i kolegama, što mi je dosta pomoglo da se brže prilagodim novoj ulozi i upoznam sve relevantne funkcije sa kojima ću blisko sarađivati u budućnosti.

    Da li ste u ovom periodu već doneli neku odluku, odredili neki novi pravac, uveli neku novinu?

    Shodno poziciji na kojoj sam i njenoj dinamici, pored strateških, odluke se donose i na dnevnom nivou, kako one koje se tiču samog centra, tako i one koje se odnose na ispunjenje poslovnih potreba zakupaca i posetilaca. Pravac za koji se sa menadžmentom zalažem jeste da želimo da pružimo potrošaču drugačije iskustvo boravka u centru i da se razlikujemo od ostalih. U tome i leži celokupna strategija – kako ponuditi nov način komunikacije, kupovine i doživljaja za potrošača i izdvojiti se iz svega ponuđenog na tržištu, a zatim ostati dosledan tome. U savremenom poslovnom svetu novine su ono što je neophodno, jer u suprotnom dolazi do zasićenja.

    Kako promena posla utiče na čoveka? Kako je na vas uticala?

    Smatram da promena posla nikada nije jednostavna odluka i, kao i za svaku drugu odluku u životu, neophodno je staviti na papir i dobre i loše strane i zapitati se o sopstvenim ciljevima. Na kraju dana treba razmisliti da li nas promena koju razmatramo vodi bliže našim ciljevima ili nas udaljava od njih. Meni je promena posla dala novi vetar u leđa i entuzijazam za rad, jer predstavlja jedan značajan kako lični, tako i profesionalni izazov.

    Šta je, po vašem mišljenju, bolje: menjati posao s vremena na vreme ili ga ne menjati uopšte, tj. biti veran jednoj firmi?

    Imala sam sreću da svoju karijeru započnem u fenomenalnoj kompaniji u sklopu modne industrije u kojoj rade divni ljudi i ozbiljni profesionalci, pa samim tim nisam imala potrebu da menjam posao s vremena na vreme. Ipak, smatram da je za mlade ljude, koji tek započinju svoje karijere, bolje da u prvih 10 godina menjaju posao s vremena na vreme pre nego što odluče da puste koren negde. Promena posla nam omogućava da upoznamo nove ljude, steknemo nove veštine, vidimo šta nam odgovara, a šta ne odgovara. Sve to zajedno pomaže nam da se jasno profilišemo u profesionalnom smislu.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE